Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag och helgen som varit

Hejsan!
Helgen har varit super toppen!!
Lördagens inflyttningsfest blev mer än lyckat och det var verkligen jätte skoj! Sååå mycket roligt folk på en och samma plats, det kan ju inte bättre. Hehe! Och inget klagomål från några grannar har vi fått heller. Enda som vi fått av våra grannar är huvudvärkstabletter. Haha det låg en lapp och ipren utanför våran dörr igår när vi skulle gå ut. Lite skoj faktiskt, hehe

Igår hade jag verkligen ingen ingen ingen ork att ens sitta vid datorn. Vi bara njöt av att vara lite barnfria och jag vilade och sov vartannat ändra fram till kl slog 16 för då kom våran lilla prins hem. Då vart man pigg som en lärka. Vi gick till willys och storhandlade, mindre smart av oss men det behövdes. =)

Så igår kväll mös vi i soffan med lite chips, popcorn och jag tjatade även till mig pricken över i:en, nämnligen massage. =) Hehe!

Idag SKA och MÅSTE jag plugga matte. Har legat alldeles för mycket på latsidan när det gäller det, måste även plugga till högskoleprovet. Haha, men jag hinner =) =) =)

Annars har vi inga planer alls för denna dagen. Men det är ju bra då har jag mycket tid till matten.
Och ikväll ska iaf jag mysa framför tv:n för det är Pirates of the Caribbean, världens bästa film. Älskar både 1:an, 2:an och 3:an. Alla är lika bra =) Synd bara att det inte kommer komma en 4:a. =(

Nä nu ska jag dricka lite kaffe och sen ta mig i kragen och börja läsa!
Hej hej

Hm undra vad man hade i tankarna där?? Hehe
Men Emilia och Malin verkar ha trevligt iaf =)



Party!!





Sötisarna, Micke & Malin


Me & Emma


Alltså jag förstår inte riktigt men kamerorna måste haft någon slags röntgensyn för på alla bilder syns min bh igenom men det gjorde den faktiskt inte live! Hm konstigt, haha


Jag och världens sötaste, bästaste och underbaraste Amelie <3



En bild säger med än 1000 ord. Hahahaha


Måste bara lägga upp denna härliga bild som Helen tagit, hahaha
Såhär kan det gå när man ställer männen framför spisen!!
Jag menar, hur svårt kan det vara att steka några korvar?? Hahaha..

Nä han är faktiskt lite duktig i köket när han väl lägger manken till =)


Kommentarer
Postat av: Marie

Så negativ ska du inte vara!

För det kommer visst komma en fyra, :) Det har Johnny Depp redan tackat ja till :) Men Orlando Bloom kommer inte medverka.

2009-09-07 @ 13:10:05
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emilia..

Snygg bild.. det är malin i ett nötskal=) Vilken lyx med massage igår kväll.. Det har jag man tjatat om att få länge men jag ffår ingen så skulle gärna veta vilka knep du använder dig av =) Men men jag ska snart ta min lyxmassage som jag fick i julklapp förra året får nog nöja mig med den =)

2009-09-07 @ 13:43:54
Postat av: Amelie

Haha gött rökigt ;)

2009-09-08 @ 23:02:03
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Helen

hahaha!Robert får hålla sig till potatismoset tycker jag :D

2009-09-09 @ 23:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0