Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nu så...

Nu har våran lilla grabb lyckats lära sig öppna dörrar!
Jag gick in på toan och som vanligt när det bara är vi hemma låser jag inte dörren. Och så ser jag hur dörrhandtaget trycks neråt och dörren öppnas & där står Melvin hur stolt som helst. Haha!! Så nu får man börja låsa dörrarna. =) Busonge!

Sen vet jag inte om han antingen har sett mig väga mig eller så är han så smart och tar vågen för att komma högre upp och KANSKE nå upp till handfatet!! Hahaha men han brukar dra ut vågen, ställa sig på den, gå av den och köra tillbaka den in under handfatet. Det bådar inte gott, hehe!




Kommentarer
Postat av: johanna

Haha , det är en smart pojk ni har. Alltid trevligt och inte behöva sitta ensam på toa, eller inte.



Jag ska läsa till matte och svenska. på komvux ja :D hihi

2009-09-15 @ 18:41:35
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha busråtta.Om ni kan så vänd handtaget uppåt, så kan han inte öppna dörrarna lika lätt

2009-09-15 @ 20:01:28
Postat av: Mormor Lisa

Ja, nu är toafriden slut :D.

Vågen ja det är ju så att barn gör som sina föräldrar.

Hmmm. Sidan är fin med nya kort men jag saknar ett kort. Kram

2009-09-15 @ 21:57:52
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Mormor Lisa

Kollade på filmklipp från där Melvin är mindre o herregud så lika han o Elias är på vissa bilder. Melvin är så jättego o bilden där han sitter i cykelsittsen är bara för go. Kram

2009-09-15 @ 22:13:47
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0