Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ny vecka

Japp, så var helgen slut! Kan inte förstå varför tiden går så fort. Nu är ju lixom jobbhelgen över, den som jag gick och hade ångest för. Haha, nee riktigt så illa var det inte. Har haft det riktigt trevligt. Personalen man jobbar med gör ju såååå mycket. Och denna gången kom jag med riktigt bra personal. =)

Melvin är fortfarande förkyld, febern kommer och går och han är en riktig gnällspik vissa perioder på dagen. Så det kommer väl bli att jag får vabba imorgon och då blir det även onsdagen. Dagiset har planeringsdag på onsdag och då är det stängt men då kan man ju kanske lösa det med att jag vabbar!!?? =)

Igår när jag jobbade så åkte mina 2 killar till Göteborg och hälsade på Melvins gammelfarmor. Passade även på och träffa hans farbröder som också bor i götet. =) Det verkade som att dom haft en super dag och när dom kom hem hade dom plockat en stor påse med kantareller, mumma! Så till kvällen blev det "kantarellmackor" till en jätte dålig film (som vi trodde var bra). Såg ni den som gick på 4:an "Kommisarien och havet"?? Fattar inte varför man ska dubba filmer eller välja icke svenska skådespelare för att sen dubba dom, det blir ju så kasst då. Och det är samma med gubben i beck som är dubbad, VARFÖR ÄR HAN DUBBAD?? Fanns det verkligen ingen man i hela sverige som kunde ta den rollen eller vad?!?! Jaja kvällen slutade iaf med att jag somnade framför filmen, och det är något väldigt ovanligt....

Idag blir det bara att vara hemma och slappa. Melvin är ju som sagt inte riktigt frisk så då är det bäst att bara ta det lugnt. Sen måste jag plugga lite, har blivit dåligt med det nu när jag jobbar. Har inte haft ork till något.

Nu suger det i kaffetarmen så det är bäst att gå och sätta på lite. =)
Tjoflöjt!

Bus med mammsen


Haha och bus med pappsen när mamma är iväg och jobbar


Hur kan vi skapat något såhär fint?!


Dethär med att posa, det kan han =)


Och nu har han somnat brevid mig i soffan

Kommentarer
Postat av: Amelie

Gosunge! Jag fattar inte heller varför man ska dubba filmer. Det blir ju så dåligt! Detsamma med mio min mio, varför gör Astrid Lindgren filmer i england för att sedan dubba dem till svenska?! (Vad heter mio min mio på eng? Mio my mio? Låter inte så bra :P)

2009-09-14 @ 13:54:38
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Sååå fint det blev här=D

2009-09-14 @ 19:04:47
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: M

Mio min mio är gjord i ryssland eller nåt annat baltiskt land (minns inte vilket..) för att svenska filmmakare inte ville göra den.. Å för att det är en barnfilm så har de dubbat den till svenska. (och alla andra språk den kommit ut på..)

2009-09-14 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0