Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag idag då

Ursch ursch ursch!
Ringde mitt jobb precis för att "friskskriva mig från vård av barn" och då hade hon en tur till mig imorgon med en gång. EN KVÄLLSTUR! Nej jag vill inte jobba kväll. Har inte jobbat kväll på många år och tänker inte göra det heller. Mitt ordinarie schema har inga kvälla så jag vill inte. Tycker det är så sjukt att dom ens får göra så som dom gjort med oss varlsade. Vadå flytta över till en helt annan "avdelning", vadå få helt andra tiden och vadå behöva gå tillgänglig HELA DAGAR??! Det är sjukt och jag vill inte. Det är ju som att om Robban skulle bli varlsad så skulle dom flytta över honom till typ Ikea och få jobba där samt att jobba precis när dom ringer in dig. Det skulle ju aldrig tillåtas. Nää det här är helt fel och som ni kanske märker så gör det mig väldigt ledsen och sur för att man inte har något alls att säga till om. Men hon skulle iaf kolla på om det kommer in någon morgontur och så höra av sig till lunch igen. Men hallå, vad tror hon, att på 1,5 timme ska det komma in någon morgon tur just i det huset, skulle inte tro det. Hm men vi får väl se.. Nä slut tjatat om det!

Inatt har Melvin sovit jätte tokigt igen. Han vaknar ju på nätterna och vill ha mat igen. Helt otroligt, trodde det var över för längesen. Men han vill väl vara en bebis. Men man mår inte riktigt bra när man får vakna flera gånger på natten.

Ursch idag känner jag mig inte sådär jätte uppåt och det märker jag på hur jag skriver. Så ni får ursäkta om det blir en enda röra i texten.  Hehe

Nä en kopp kaffe och en kaka så kanske man piggnar till och blir lite gladare, hihi

Haha ja denna bild lyckades få mig på bättre humör iaf =)




Man får aldrig sitta ifred när man har datorn framme

Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha nej datorn är spännande! Och vilken go bild ^^ Kan tänka mig att den är tagen i precis rätt ögonblick eller brukar han göra så?



Panduro ligger i Uddevlla på torrp -mitt emot gallerix- Men vi har en panduroåterförsäljare här i trollhättan, det kanske hade vart något å kolla upp först ;) Det är Hobbyaffären som ligger i hörnan brevid palladium, nästan mitt emot more than love. ;) De har väldigt mycket kul där faktist <3

2009-09-16 @ 12:06:11
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha lilla gosen då! <3

Nej men jag hade för mig att jag läst någonstans under graviditeten att de fanns en sån färg, och eftersom jag också har problem med att det inte finns halk i Hugos storlek så tänkte jag att mnan måste ju kolla upp de då :D

2009-09-16 @ 20:32:44
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Han är så ju så underbart fin den lille killen o det piggar upp en förkyld gammelmormor:D

2009-09-17 @ 06:47:31
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Linda

Hej hej!



Ville bara skriva ett litet "muntra upp inlägg" genom att säga att jag förstår dig helt med hur du känner när man inte riktigt får sova på natten..man känner sig lite allmänt "koko" och konstig o kroppen!! Oliver brukar vara precis likadan på nätterna när han är förkyld eller sjuk! Men som du säger, med kaffe kommer en småbarns mamma långt ;)

Ha en bra dag!

2009-09-17 @ 09:09:38
URL: http://lindawiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0