Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag (lilllördag)

Goddag!!
Är helt slut i bollen känner jag. Skulle kunna sova i flera år känns det som. *drömmer mig bort*, det hade ju varit så skönt!!

Melvin är på dagis nu och jag ska väl hämta honom om ca 1 halvtimme. Vi tog faktiskt cykeln bort idag.
Han blev lika glad som vanligt när vi kom till dagis idag. Han gick direkt in till dom andra barnen och satte sig ner och började leka. Då fick jag gå hem. Och att vinka hej då till mamma var inget han ville. Haha, han hade ju precis börjat leka!

När han sen kommer hem kommer han nog nana i några timmar, då ska jag passa på att läsa lite matte så jag kommer någon vart. För nu när han varit på dagis har jag faktiskt latat mig i soffan med en kopp kaffe i ena handen, datorn i andra och tidningen brevid, haha!

Ja mitt "nya" jobb ringde igår och sa att jag skulle in och jobba både idag och imorgon men icke sa nicke. Dom har ju noll koll. För det första så är jag fortfarande kvar hos min brukare (fram till fredag) och för det andra är jag sjuk. Men det ordnade sig iaf tillslut så hela nästa vecka har jag fått jobb på mitt nygamla jobb =) Ska bli kul att komma och få jobba med ett jobb man faktiskt trivdes med.

Ja och sen så är jag så förbannad på Lundqvist. Vi fick ett bakslag på städningen. Idioter!!!! Vi fick en räkning på 3500 kr för att dom som flyttade in hade klagat på städningen. Men what the fu.....Vi hade städat noga men ändå har en städfirma fått städa 11 timmar enligt dom. Och det värsta är ju att lägenheten faktiskt var våran fortfarande. Vi hade betalat hyran för hela augusti ut och varit snälla och gett dom som skulle flytta in nyckeln 1 halv månad tidigare. ÄNDÅ klagar dom!! Nää aldrig i hela mitt liv att vi kommer betala. Jag ska klaga och inte ge mig även om det så ska gå upp i tingsrätten...Är det något dom klagat över med städningen ska dom ju för f*n höra av sig och berätta vad så vi kan komma och ta det dom inte är nöjda med. Åh så förbannad!! Hade vi fått räkningen tidigare så hade jag åkt dit bort och bett om nycklarna från dom som flyttat in och bett dom flytta ur alla grejer igen för det var ju fortfarande våran lägenhet. Och det värsta är ju att vi lät dom flytta in tidigare utan att dom behövde betala någon hyra. Nä, man ska inte vara snäll, för då får du bara skit tillbaka

På lördag är det fest här hemma. =) Ska bli riktigt roligt och det kommer komma massa folk. =) Måste gå och varna grannarna nu någon dag. Hattema är det till och med. Haha!!

Nä nu ska jag åka iväg och hämta mitt underverk! Saknar honom SÅÅÅÅÅ
Puss & kram

Världens sötaste kille


Morgonmys med mamma framför tv:n


Gos gos och åter gos


Kommentarer
Postat av: E m i l y ♥ ♥

Vilka jävla idioter!! Dom klagade på våran städning också nä vi flyttade, men det var ju lite förståligt.. jag kunde ite gå så det var bara karlar som städade och man vet ju hur det brukar gå!

Så dom ringde till OSS och berättade det så sa vi att vi skulle komma & ta det direkt men det behövdes inte. Så ska folk va: Snälla!! Man kan la fasen prata med varandra?. Men folk tycket det är kul att ringa alla möjliga myndigheter & klaga jämt:P

2009-09-02 @ 12:02:23
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Amelie

Vi lämnade ju cokså ifrån oss lägenheten i velanda tidigare, och hade en inspektör ifrån eidars där och han sa att allt var rent och snyggt. Sedan när de hade flyttat in så ringde det en tjej och sa att vi skulle betala 2000:- för att vi inte städat riktigt. Då blev jag arg eftersom de redan godkännt städningen så det kunde hon ju stoppa ujpp någonstans där solen inte lyser.... Va fan är det med folk egentligen?

2009-09-02 @ 14:17:26
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja vissa folk är fan helt dumma i huvudet! Hur kan man ens med att klaga så när ni varit snälla och lämnat över lägenheten 2 veckor tidigare utan att dom behövt betala 1 krona av hyran!? så jävla pinsamt. Men ring dom och be om att få halva hyra för augusti månad! Det hade jag gjort DIREKT.

2009-09-02 @ 14:27:57
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: carina

För jävligt, är du med i hyresgästföreningen? Kolla med dom vad ni kan göra, jag tror inte dom kan kräva er på pengar men jag kan ju ha fel med. Lycka till

2009-09-07 @ 22:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0