Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 15:e september

God morgon/dag!!

Ska inte börja detta inlägg med hur trött jag är, fast....Attans nu gjorde jag ju det iaf!! Jaja..=)

Melvin har precis lagt sig för att sova lite middag. Då passar jag på att blogga lite, ta en kopp kaffe i lung och snart ska jag öppna matte boken och lösa lite tal. Har ju matte lektion idag och då vill man ju inte komma dit som ett fån och inte fattar något.

Är hemma idag och imorgon eftersom Melvin är förkyld. Men på torsdag ska han troligtsvis gå till dagis igen och på fredag är jag ledig men då skulle han ändå få komma till dagis några timmar bara för att det inte ska vara ett jätte hopp mellan gångerna. Då kan jag ju passa på och plugga lite samt packa inför resan till växjö. Det är ju lite lättare att göra sånt när Mellisen inte är och drar en i byxorna.

Igår när Robban kommit hem gick vi ut på en promenad. Vi är ju "nybörjare" här i området så vi gick och kika runt lite. Jätte mysigt område vi hamnat i alltså! Och inte bara här utan hela Sandhem är ett toppen område. =) Vi har även kommit fram till att när väl husköp är aktuellt, blir det här i Sandhem. Vi har verkligen fastnat för sandhem. Så vi ska väl sätta upp oss på tomtkö snart, här, för det känns som att det skulle kunna vara lång kö hit. Hehe! Vi var ju först inne på att bo i sjuntorp men det känns inte lika lockande just för tillfället, men man vet ju aldrig, det kan ändras.

Det är ett toppen väder ute idag så när Melvin sen vaknat ska jag ta med honom ut på en cykeltur och stanna till vid någon rolig lekpark. Hmm undra vart man ska cykla då???

Imorgon är det egentligen dagen då våra vitvaror ska komma, men det känns inte som att dom kommer göra det. Ikea har ju inte varit jätte bra med servicen och datumen så jag tror inte på dom förens jag ser grejerna. =) Men det ska iaf bli skönt när vi väl får dom för det ser så oklart ut här hemma. Sen är det ugnen och micron som är kvar men det tar vi när ekonomin tillåter. Kan ju inte köpa allt på en gång heller!!

Måste ringa till gyn någon dag också! Jobbigt att jag ska ha sån hemsk telefonfobi. Hatar att ringa!! Men nu känner jag att dom får skynda på lite. Har ju redan gått och haft ont i 1 år.

Nä nu har jag inget mer vettigt att skriva, förutom

- R.I.P Patrick Swayze -


Har busat hela morgonen idag


Gillar bobbycaren, särskillt nu när han lärt sig köra frammåt


Sen ville han sjunga

Busungen nr 1



Även på ett väldans pusshumör & jag blir lika glad varje gång =)


Men sen att han pussar på vad som helst gör mig inget, bara jag får en då & då. Haha


Kommentarer
Postat av: Linnéa

GUD vad söt han är:)

2009-09-15 @ 12:23:21
URL: http://linnea86.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha jag vet jag har sett att ni har den spindelmannentröjan och jag är så avundsjuk! Varför finns det inga spindelmannen kläder till Hugo? Det känns ju lite långsökt att köpa kläder i strl 86 när han håller på att växa i strl 80 ;)



Väldans vilken liten pussunge han är den där melvin ;) Och vilken sötunge som väger sig ^^ Haha. puss

2009-09-15 @ 14:44:09
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0