Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 1e september

Japp, nu var augusti slut!!

Idag har vi varit hos farbror doktorn med Mellisen. Idag var ju röntgen på urinblåsan och njurarna.
Först vid 10 så fick han lugnande innan dom skulle köra in katetern. Och va go han blev när den började verka =) =) =).

Att sätta katetern gick jätte bra. Sen åkte vi till röntgen och då fick han ligga i exakt samma rum och på exakt samma säng som när han hade invaginationen. Minnena bara snurrade runt. Och det värsta var ju att han var lika ledsen denna gången som förra. Fast förra gången var av smärta, denna gången var för att vi höll fast honom. Stackar lilla älsklingen. Vanligtsvis brukar denna röntgen ta ca 15 minuter men för Mellisen som alltid ska vara värst tog det över 1 timme. Han vägrade kissa fast dom sprutade urinblåsan full. Till slut somnade han av trötthet och då fick röntgenläkaren komma och klämma och känna så Melvin skulle släppa på. Och när han gjorde det så såg allt bra ut, tror jag iaf. Vi får svaren om ca 1 vecka men det brukar oftast aldrig vara några fel. Men det måste ändå göras.

Idag MÅSTE jag räkna matte för ikväll är det mattekurs igen och då blir det nya tal och sidor.

Nä nu finns det inte mycket mer att berätta!
Ha en fin dag
Hej hej

Jag & min älskling


Det är såhär man gör när man är på öf


Nope, inga kort här inte =)


Elias och Mellisen igår


Melvin på sjukhuset idag. Var inte på ett jätte bra humör i början


Här har det lungande medlet börjat verka =)
Sötnos


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack sötnos!!! Japp jag började allvaret idag & jag är toooootalt slut haha!! Men men det är allt lite skönt att komma igång igen, även om det känns väldigt konstigt!kramar

2009-09-01 @ 19:33:43
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: emilia

Vilka sötnosar på första bilden =) Har du färgat håret?? Det ser så ut.. PUSSS

2009-09-01 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0