Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 17:e september

Nu närmar vi oss slutet på september och snart är det jul. Hehe

Idag har vi inte gjort allt för mycket. Melvin är på dagis och jag har inte hört något från jobbet än. Men jag hoppas inte dom "tvingar" in mig på en kvällstur.
Idag har jag passat på att städa lite här hemma och pluggat igenom sidorna med matte som vi skulle ha gjort. Slutet på detta kaptilet tyckte jag var mycket lättare än något annat vi lärt oss =). Men så ska jag kanske inte säga för så kanske nästa kapitel blir skit svårt och det tror jag verkligen det kommer bli för det handlar om area m.m. Ursch, det har aldrig varit min grej riktigt.

Imorgon drar vi till Växjö =). Melvin ska på dagis 09.30-12.00 bara för att det inte ska bli ett jätte hopp mellan gångerna. Han har ju varit sjuk 1 vecka. Och då ska jag väl passa på att packa det sista och göra iordning här hemma lite till så man kan komma hem till ordning och reda.

Ska hämta Robban i Göteborg vid 4 tiden. Hm det kommer inte bli lätt eftersom han jobbar mitt i centrala Göteborg. Haha men men det kan ju inte gå mer än fel. =) Han kan ju Göteborg så det är väl bara att ringa och bli guidad i värsta fall. =)

Ikväll (om jag inte MÅSTE jobba) så ska jag åka hem till Emilia och tjöta lite, över ett glas vin =). Det är alltid lika trevligt att umgås med henne =).

Vad ska man göra åt Melvins dumma nattrutiner??! Han har ju som sagt börjat äta på nätterna igen och jag blir tokig. Han vaknar kl 4 varje natt och ska ha välling. Och inatt försökte jag lägga honom utan välling, men nej nej det gick verkligen inte. Han var såååå arg på mig. Men efter lite välling somnade han om gott igen MEN han är för stor för att äta på nätterna tycker jag.

Nä nu ska jag fortsätta med matten så jag får det helt färdigt, så slipper jag tänka på det i helgen!
kram så länge

Varför måste jag ha denna på huvudet mamma?


Påväg till dagis


Haha måste bara visa hur han satt igår när vi kikade på tv:n. Han satt så jätte länge...
Men som vanligt när kameran kommer fram så slutar han! Haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du testat att byta ut vällingen mot vatten på natten? Jag tröttnade också på att vår dotter gjorde så på nätterna i den åldern och tillslut så slutade hon vakna när hon bara fick rumstempererat vatten i stället. Det var mer en vana för henne än att hon verkligen behövde vällingen. Lycka till!

2009-09-17 @ 16:38:27
URL: http://www.metrobloggen.se/emsfort
Postat av: Emilia

haha melvin gillar sin snorre =) tacjk för idag gumman alltid lika trevligt att umgås med dig =) ha det så kul i växjö nu och njut hela helgen tillsammans som en familj=) Så ses vi nästa vecka..pusss

2009-09-17 @ 22:02:36
Postat av: Lisa, Loves mamma

Är han tillräckligt mätt när han lägger sig då?

2009-09-19 @ 15:24:06
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0