Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 3:e september

Tjena hallå!!

Har fastnat för en låt som jag bara ÄLSKAR...
Lasse Stefans - Clap your hands and stamp your feet =)

Idag så lämnade jag Mellisen på dagis vid halv 10, som vanligt. Och idag skulle han sova där för första gången. Och det verkar gå super bra. Jag skulle ha hämtat honom vid 1 tiden men jag ringde dagis och kikade hur det såg ut och då sov han fortfarande och han hade somnat jätte lätt =) Så om en liten stund ska jag gå och krama på min lilla prins.

Jag har passat på att plugga lite matte nu medans han är borta så länge. Jag mötte upp Jessica i skolan men det blev väl mest tjöt. Och när vi väl börjat komma in i matten, ja när då slog det lunch och hela rummet var överfullt med pratglada människor och då gick det väl sådär med matten. Vi packade iihop och åkte hem istället.

När jag har hämtat Melvin ska vi iväg till Amelie på en liten fika. Trevligt att träffa dom igen, det är ju inte allt för ofta nu förtiden. =(

Igår åkte vi ut för att handla hattar till festen på lördag och för att köpa barnspärrar till köket. Ja hattar kom vi hem med men INGA barnspärrar...Åh, hur kunde vi glömma det viktigaste. För jag blir galen här hemma av att behöva passa honom hela tiden i köket. Rätt som det är kommer han med diskmedlet i handen...Tur han inte är så mycket för att stoppa det i munnen, men man vet aldrig...Så det är prio 1 idag när robban kommit hem.

Nä nu hinner jag inte så mycket mer!
Hej å hå

(ps: glömde kameran i bilen igår så bilder kommer senare ikväll. ds)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0