Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

6e april

Morrn morrn!
Sittter just nu och käkar min frukost och tänkte att jag slänger in ett par rader =) Vad ju ett litet tagsen jag skrev nu, tyvärr!! =)

Melvin sover men jag ska strax gå in och väcka honom och ge honom en flaska välling. Sen ska vi cykla iväg till dagis och sen jobbet.

Orkar inte skriva ner hela helgen men jag kan helt ärligt säga att den har varit toppen och super mysig!! =)
Det känns lite konstigt bara att det är tisdag idag. Haha, då har man ju lixom tjänat en dag denna veckan! Härligt

Ikväll blir det absolut inget speciellt för oss. Bara slapp och tv tittande. Det är ju Desperate Housewifes idag. YEEES! Haha

Nää nu får jag nog skynda mig. Skriver nog mer när jag kommer hem sen!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0