Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Desperate

Go kväll!!

Sitter här och väntar på att Desperate Housewifes ska börja! Älskar´t...

Dagen idag har varit riktigt lärorik. Men shit vad man ska lära sig. Eller ja, mycket vet man ju på ett ungefär men att bygga upp minnet kan ju ta lite tid. Men nu känns det som att jag har kommit in i det mesta =) Hur kul som helst. Skulle jätte gärna vilja jobba på vårdcentral. Det händer ju grejer nästintill hela tiden och massa nya ansikten =). Just nu går jag som assistans och det är ju allt i från ekg undersökningar till operationer som man får vara med och hjälpa till med. Hur kul som helst, hehe!

Hinner inte riktigt hitta på så mycket skoj nu när man jobbar så bloggen kommer väl inte vara lika rolig. Haha! Men kommer ändå uppdatera!

Fick gå lite tidigt idag MEN jag kom också för tidigt imorse så det gick jämt upp, haha! Men Melvin blev super glad när jag kom och hämtade honom för han var uber trött. Höll honom vaken till halv 7 ikväll iaf =) Annars blir det ju hel tokigt för honom.

Imorgon händer faktiskt inte mycket mer. Men en grej som jag MÅSTE göra är att läsa på lite nu inför högskoleprovet för nu är det ju lixom 4 dagar kvar! Ni kan väl hålla tummarna för mig på lördag mellan 8-16 =) Vore väldigt snällt, hihi!!

Nää nu börjar det strax...

Ha en fin kväll! Kraaam

2 fina bilder Crille tagit på oss =)




Kommentarer
Postat av: Liza, Love och Moas mamma

Jag tycker det är så kul att du har så mycket bilder i din blogg! :)

2010-04-06 @ 21:49:43
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: mormor Lisa

Jättefina bilder.

Klart vi håller alla tummar vi har åt dig på lördag.:-))Kram

2010-04-07 @ 18:00:16
URL: http://emmaaronsson
Postat av: anna

hej svejs.. ja den nya magen är mkt mindre..!!! vi va på ul i går... nu känns de mer verkligt.. bf 3/9 så de är ett tag till.!!! NU längtar man ännu mer!!! jag väger mindre denna ggn än förra..!!! gick uppp mkt mer snabbt förra...!!! har tagit de lite mer lungt me gosakerna..!!!=)

trivs du bra på nya jobbet..??

ha de gott...kramkram

2010-04-08 @ 07:29:57
URL: http://fannysvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0