Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag och fint väder

Shit va mycket piggare man är när solen kikar fram!

Idag är Melvin iaf jätte mycket bättre. Både febern och spyorna har lagt av. Diarrén har jag ingen aning om eftersom han inte får i sig något som kan komma ut. Men men! Han är iaf bra =)

Ikväll ska vi grilla korv här hemma, mysigt och gott! Sen ska väl Robban fortsätta gräva på baksidan och jag titta på, haha! Han är allt lite sällskapsjuk min sambo när han håller på ;)

Imorgon gäller det äntligen, eller vad man ska säga. Haha! Har läst på lite mer idag men huvudet är redan fullproppat av en massa nytt. För det första har man har ju lärt sig en hel del på vårdcentralen som man ska komma ihåg och sen det jag faktiskt pluggat i boken. Så man kan ju säga att det är FULLT! Haha...

Så imorgon är dagen typ fullbokad =) Men när jag kommer hem ska det grillas med ett glas vin i handen och bara vara. Älskar dessa helger =)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och vänta på att tvätten är klar så jag får hänga upp den, haha! Fredagsstädningen tog jag tag i imorse så nu är den nästintill klar =) HÄRLIGT

Ha en underbar fredag!
Kram


Kikar på lite boompa ;)


Såhär himla rolig är våran baksida just nu!!!! Längtar tills allt är klart =)


Det är allt bra att ha en handyman =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0