Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Sorry!!

För väldigt dåligt med uppdatering!

Helgen har bestått av en massa roligheter och mysigheter! =)

Och idag har det varit jobb för hela slanten. Hur kul som helst när man får ta en massa eget ansvar. Idag har jag till och med stuckit i armen, haha! Kan ju säga att jag var väldigt nervös men det gick super bra. På första försöket dessutom hihi!!

Igår gjorde vi om i Melvins rum och hälften åkte ut. Det är så härligt att få rensat. För alla bebisleksaker behöver han ju inte längre och då är det ju ingen ide att dom ska ligga där och ta en massa plats =) Sen har vi fått slängt ut hans stora, kanske inte så fina garderob =). Vi är iaf jätte nöjda nu. Eller ja, väggarna ska ju göras om men med inredningen känns det bra, hehe!

Vi vände sängen inatt för att försöka få honom att vänja sig. För nu har han sovit i "spjälsängen" ett tag för vi är lite bekväma av oss, haha! Men så iaf så gick han upp några gånger innan han somnade och imorse berättade Robban att kl 5 när Robban steg upp öppnade Melvin dörren och ropade HEJ! Haha busungen min. Men sen har han antagligen lekt eller somnat om för han kom inte in till mig fören kvart i 6 =). Han eller jag har brytit hans sömn totalt. Han sov ju till ca 9- halv 10 tiden innan men nu när jag börjat jobba har han vaknat lite innan sju varje morgon..Bra på vardagarna men attans på helgerna. Haha men men, så är det! Inget jag klagar över.

Näpp, nu ska jag börja med middagen! Idag serveras det kyckling, ris och paris sås =)


2 barnsfredag =)






Äntligen känns det LITE mer färdigt





Kommentarer
Postat av: anna

hej hopp..!!



jo de har tagit ett skutt.. på två veckor känns de som de hänt skit mkt..!!!

blev iaf sjukskriven till 11 juli.. sen blir de väl hp om jag har tur..!!



hur gick de på provet förresten.``??

ha de gott..

2010-04-19 @ 17:54:43
URL: http://fannysvarld.blogg.se/
Postat av: anna

pikatten säger jag bara !!

jag har inte haft magsjuka än .. men de kommer väl...



johan har haft 2 ggr och fanny tja... en halv..( fast då va hon inte hemma ) tur för mig kanske..=)



jasså är de många av era vännenr som väntar barn nu..??

jo man blir väl sugen när man ser andra magar.. de är väl nåt kvinnligt..!!! jag va jätte sugen så vi bara skulle ha 2 år emeallan.. men är rätt glad att vi väntade lite till för fanny är SÅÅÅÅ trotsig nu så jag håller på at tbli tokig..!! sen får jag inte bära henne heller..!!!

de blir nästan 2,5 år mellan .!! sen om de är bättre de har jag ingen aning om .=) den som lever får se..=)

2010-04-20 @ 06:29:14
URL: http://fannysvarld.blogg.se/
Postat av: Mormor lisa

Åh, vad fint rummet blir, till en fin liten stor kille.

2010-04-20 @ 22:44:13
URL: http://http//emmaaronsson
Postat av: johanna

hej syster!



länge sen jag fick chansen att läsa din blogg. Händer mycket känns det som. =)) Tänkte kolla med dig om jag kanske kan komma på en fika eller så, så man inte helt missar lill killens uppväxt. Kul att se hur han utvecklas.



Samt släpet som vi kanske kunde låna? Vi får nycklarna till den nya lägenheten på torsdag nästa vecka. Så där runt om hade vi väl tänkt att flytta. undrar om det finns någon chans att låna det? hade varit väldigt bra och tacksamt.



Kraaaaam!! =))

2010-04-21 @ 12:43:46
URL: http://meller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0