Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Storhandlat...

..alldeles själv idag faktiskt, hehe! Inte lika skoj dock...

Jo pappsen, hon gör låten också väldigt bra men inte alls lika bra som The Hooters =) Men det är väl för att det var den första jag hörde =)

Nu sitter jag och väntar på "middagen" som består av buffalowings och vitlöksbröd. Haha! Gottigt men kanske inte världens bästa middag =)

När jag jobbar nu så frågar ju var och en annan vad jag gör där, alltså både patienter och personal som man inte träffat innan och för mig låter PRAKTIK jätte fel. Jag är ju faktiskt redan undersköterska och har lite koll på det mesta. Vad ska man säga att man gör där? Erfarenhetspraktik eller vad?? Haha!! Och en kille som jag jobbar med där är 20 år och när det är någon assistans som man ska gå med på så säger/frågar han patienten att "Jag har med mig en praktikant här idag, är det okej?" Hahaha hur tror ni det känns då? Jag är ju lixom 3 år äldre än honom. Hahahaha!! Nää det är iaf hur bra som helst och det kändes lite trist imorse när jag inte skulle gå dit.

Jag kan faktiskt erkänna att jag nu börjar känna av pirret i magen inför lördag. Jag är ju inget direkt fan av prov. Och att jag dessutom tappat min motivation gör mig ännu mer nervös. Det är alldeles för mycket som jag inte förstår! Och att sen se att det är rekord många som sökt detta året innebär ju att det kommer vara mycket mycket högre än vanligt...KUL, eller inte!! Det jag har mest svårt att fatta är nog tabeller och kartor, när man ska räkna ut skalor eller få fram procentgrejer m.m. Usch!! Men men, det ger sig. På lördag kväll är det ju gjort och då kan jag släppa det fram till nästa gång. Haha!!

Nää nu är nog maten klar!!
Ha en fin kväll!!
Kraam

Kommentarer
Postat av: MoFa

Blivande ambulanssjuksköterskankanskekan du titulera dig!? ;) Krama han från mig..

2010-04-08 @ 20:35:20
Postat av: Emma

vaaa?? Hahahaha!

2010-04-08 @ 21:35:47
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Ylva

du kommer klara det alldeles galant :)

2010-04-08 @ 22:22:15
URL: http://anotheryou.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Jonas är ju pappaledig o han gillar säkert skalor om du vill ha hjälp.

Det kommer att gå jättbra på lördag.Kram

2010-04-08 @ 22:52:13
URL: http://http//emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0