Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdagen 27e

Herreminskapare säger jag bara. Nu är ju april alldeles snart slut. Vad händer lixom?? =)

Och gud va jag tycker det är skoj att jobba. =) Trivs som fisken i vattnet. Måste bara försöka komma över min telefonfobi för nu senaste dagarna jag jobbat har det lyckats ringa väldigt mycket när jag är i närheten och jag måste ju svara..Haha! Men det går fin fint även det ;) Har även lärt mig att ta venprov på ett proffessionellt sätt. Haha nä kanske inte riktigt men nu går det jätte bra för mig att ta dom proverna =) Är nog lite så att eftersom jag är livrädd för sprutor gör det mig lite nervös men nu går det super och mycket roligare än att bara ta i fingret =)

Imorgon är tanken att Emma ska komma hit lite senare på kvällen och ta ett glas vin och färga hår =) SKojjigt värre.

Och nu har jag även fått mina cyckeldäck pumpade och nu går det FORT. Haha! Äntligen rullar cykeln.

Och jag tycker så synd om min lilla älskling som är SÅÅÅÅ trött efter vi hämtat honom från dagis. Vi hinner träffa honom i ca 1 timme om dagarna och det tycker jag är alldeles för lite. Men men, vad ska man göra då?! På tisdag är det utvecklingssamtal på dagis och då ska både jag och Robban gå. =)

Vi måste även börja packa idag inför växjö resan. Eftersom Emma kommer hit imorgon hinner vi ju inte med så mycket imorgon och på torsdag åker vi ju så fort vi kommit hem från jobbena. SKOJJIGT VÄRRE! Det ska bli såå skönt att komma bort lite

Tog även upp med jobbet om att jag kanske skulle ha lön för dom dagarna jag täcker upp för personal och det lät rimligt tyckte alla så det skulle dom framföra till cheferna i falköping =) För jag fick ju även reda på att jag ska vara vikarie en hel vecka i sommar. Och då går jag ju miste om mycket =)

Nä nu var det väl slut för idag!
Nu inväntar jag desperate och tar mig ett glas vin =)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad skoj, jobbar du med ingela då?

2010-04-27 @ 19:23:15
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag har varit en del när jag var yngre, var min vårdcentral förut, och sedan var jag ju där väldigt mkt när jag var sjuk med anthon vettu.. Men min storebror har gått i hennes sons klass.. =) japp, världens trevligaste..

2010-04-28 @ 19:20:57
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Hörde att du stuckit en arbetskamrat till mig o hon sa att det gick jättebra.

Gott att du säger till om lön så att du inte blir utnyttjad.

Ha en bra resa o njut av dagarna tillsammans med din pappa o resten av gänget.

Kram

2010-04-28 @ 22:28:08
URL: http://http//emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0