Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tjohoo

Nu är det äntligen helg och det betyder ju att vi får ha Robban hemma =) Härligt!

Gick till jobbet idag och Mellisen till dagis. Och det gick jätte bra. Nu känner jag mig mycket bättre och jag tror även att Melvin börjar känna sig bättre =) Det gillar vi...

Om 2 timmar kommer lilla Elias hit och ska nana över här. Ska bli skojjigt!

Ska snart sätta igång och städa undan lite. Har ju inte hunnit fredagsstäda idag, hehe men jag gjorde faktiskt lite igår för att slippa allt idag, hehe!

Imorgon kommer Emma hit, eller om jag skulle till henne, haha, hur som helst så ska vi ta oss några glas vin och  tjöta lite =) Trevligt trevligt.. Och planerna innan det har jag faktiskt glömt. Men det ger sig, haha!

Jag älskar rutinerna vi fått in nu när jag börjat jobba. Och inte ett dugg trött är jag när vi ska upp. Tycker bara det ska bli kul med ytterligare en HEL dag =) Man missar ju så mycket av dagarna när man sover bort dom. Och sen att solen har varit framme tidigt på morgnen gör väl sin del. =) Underbart helt enkelt!

Tänkt, snart är det 4 månadersen vi träffade pappa och Ylva, helt sjukt va lång tid egentligen! Inte konstigt man saknar dom :) Men om 2 veckor är vi där igen...

Näpp, nu ropar städningen på mig!
kram kram


Min lilla ängel blev 22 månader igår =) <3



Kommentarer
Postat av: MoFa

Snart får jag krama om er! Längtar jag oxå. Ha en trevlig helg! Kanske jag ringer i kväll...;)

2010-04-16 @ 18:56:51
Postat av: Plastmommo

Å jag längtar åxå.. oj fyra mån sen..de är ju inte klokt! Men ja..nu går de fort. Bara två v kvar. Inte lätt å få ihop det med alla avstånd, men vi får försöka styra upp det lite oftare. Bamsekramisar

2010-04-17 @ 20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0