Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 15onde

Hejsan hej!!

Har inte gjort sådär jätte mycket idag. Vi tog oss ut på baksidan en liten stund men det blev fort ganska kallt. Och jag mår fortfarande inte jätte bra. Hoppas det vänder snart. Och att Melvin beter sig som en liten Siiit ooonge gör det inte mycket bättre. Men men, imorgon blir det förhoppningsvis dagis och jobb ändå.

Satt och tänkte lite på Thailand idag och jag börjar bli lite rädd för att åka. Haha!! Robban nämnde häromkvällen att han var lite orolig för att det skulle hända något. För vareviga gång vi åkt utomlands har det alltid hänt något. När vi var i Turkiet första året bombade dom överallt runt om oss och vi var livrädda att dom skulle ge sig på där vi var för det varnades om det..Ursch va nervigt det var då och inte nog med det, en stor tromb gick över stranden där vi bodde..Och året efter det när vi var i Grakland så brann det precis överallt runtom oss. Så ni kan ju fatta att det är lite nervigt att åka nu igen och särskillt när vi har med oss Melvin. Men han kanske är den som ger oss tur så att inget ska hända, hehe!!

Oj då, nu vaknade min lilla fis! Dags för lunch!
Kramen

Kommentarer
Postat av: MoFa

Jag ska me! De är lugnt..;) Kram och krama grabbarna!

2010-04-15 @ 19:19:28
Postat av: mormor Lisa

Tredje gången gillt. Den här semestern kommer att bli superbra.

Tänk på din mormor som får fira sin födelsedag utan er, som sticker iväg till sol o värme istället.:-( Kram :-))

2010-04-16 @ 09:23:20
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0