Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Växjö

Japp, snart drar vi..Eller rättaresagt om ca 4 timmar men det är mycket som ska fixas innan. För som vanligt med mig drar jag alltid ut på allt in i det sista. Och tur var väl att jag fick slutat tidigare idag för då hinner jag med allt som ska hinnas =)

Igår innan jobbet drog jag till min egna vårdcentral eftersom jag fått lite ont i nederdelen av magen och jag har änna dratt mig lite för att undersöka vad det kan vara eftersom man aldrig annars får något vettigt svar av dom. Men nu hade dom iaf svar på något, jag har åkt på en blåskatarr. Det förklarar ju varför jag har ont. Så nu ska jag gå på penicillin 5 dagar. Sen är det botat =) Yeeey!

Vi har inte gjort så himlans mycket det senaste, känns som att man bara hinner komma hem innan Mellisen ska nana och då hitts det ju inte på något. Bara en massa slapp framför tv:n =) Men det är skönt för nu är vi båda helt slut när vi kommer hem, haha!

Men nu ska det bli skönt att få komma bort lite och träffa sköna människor och bara vara. Långledigt är ju bäst =).

Fast Melvin vaknar ju ändå vid 6 tiden på mornarna nuförtiden. Snacka om att hans härliga sovmornar är förstörda. Haha men men, man får ju umgås mer med honom och det är inte fy skam =)

Näää nu får jag allt ta tag i allt.
Kram och ha en HÄRLIG helg!!

Melvin har änna fastnat för ordet Mommo Lisa. Haha han säger det titt som tät och när han ser en trisslotter är det Mommo Lisa, haha. Har hon gett honom sånna i hemlighet kanske?? Haha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas ni får en bra resa!

2010-04-29 @ 14:57:54
URL: http://empeliel.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Ja det vet man aldrig, hemligheter berättar man ju inte. Han är klok pojken, han vet vem han ska ropa på.Tror att han vill ha sin egen bakade rulltårta snart.:-))

Ha det gott o hälsa alla. Kram

2010-04-29 @ 19:23:00
URL: http://http//emmaaronsson
Postat av: mormor Lisa

Jag visade filmsnutten på Melvin för Elias o då pekade han på Melvin o sa Elias.:-))

2010-04-30 @ 10:06:25
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0