Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lite ledig tid

Har jag just nu. Melvin är på dagis och jag börjar inte jobba fören om några underbara timmar =) Och jag riktigt njuter. Och storstädningen tog jag tag igår så inte ens den behöver jag bry mig om =)

Tänk, nu är det snart enbart 3 månader kvar tills vi drar till Thailand. Det kommer bli såååå toppen och det är en efterlängtad ledighet. Vi har ju inte fått alls mycket ledigt ihop nu under sommaren så ni kan ju ana va vi längtar till Thailand =) Bara få vara med underbara människor och inte ha några som helst måsten i 2 underbara veckor =)

Och jag måste ju bara säga att det måste vara jordens största babyboom just nu. Eller babysarna kommer inte fören i slutet av detta året och till våren, men ändå..Varje dag ploppar det upp minst en som kommer ut med att denne ska ha barn =) Helt underbart...Säger grattis till alla er =)

Och för varje dag som går just nu blir jag förvånad över vad Melvin kan och lär sig. Just nu är det talet som förvånar mig mest. Varje dag kommer han med en ny mening. Han pratar och pratar och pratar. Han sätter verkligen ihop långa meningar nu. Jätte kul =)

Nu när Melvin sover i sin nya säng har han fått helt andra tider att stiga upp på mornarna. Mellan 05 - 06 är tiden då han tycker det är dags att börja dagen..Haha! Jag säger bara, tur det finns tv =) Sätter man på den så får man sova ytterligare 1-2 timmar =) Hihi...Men sen jag börjat jobba har jag inga problem med tidiga mornar. Härligt att inte missa allt för mycket av dagen =)

Imorse vaknade jag vid 4 tiden av att Melvin stod brevid mig och var påväg upp i våran säng. Men icke sa nicke, har han aldrig sovit hos oss innan är det inte något vi ska börja med nu =) Så vi gick in till honom igen och där somnade han om gott trots att det var världens oväder ute. Blixtrade, åskade och öste ner =)

Helgen består som sagt av jobb
Fredag 15.30 - 21.15
Lördag 07.30 - 16.30
Söndag 07.00 - 12.00 - 15.30 - 21.15

Ha en underbar helg!!
Kram från mig

Hade en myskväll med gubben min förra helgen med hemlagad smörgåstårta =)





Kommentarer
Postat av: mormor Lisa

Det ska börjas i tid om man snickare ska bli. Han är bara sååååå söt Melvin.

Ps: tänk om han var åskrädd som sin mormor Lisa:-(

Han va så gullig när han frågade, Vad gör du moromor Lisa, Kram till er alla.

2010-08-13 @ 22:35:30
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0