Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Slut på semestertider

För nu återgår vi snart till vanlig vardag. Nu har ju pappa Robban gått tillbaka till arbete och idag börjar Melvin på dagis igen =) Åh va skönt det ska bli för honom att bli av med lite energi, hehe

Har inte hänt så mycket nu heller.
Igår drog hela familjen ut på en super mysig cykeltur runt om överallt. Men jag säger då de, shit vilka mysiga småvägar vi har här i Trollhättan ;)

Denna veckan har jag enbart bara korta dagar att jobba förutom helgen som kommer. Och jag är dessutom ledig torsdag och fredag =) Ett riktigt fint avslut på sommarjobbet, hehe

Sen är jag ledig 1,5 vecka innan jag ska till Hjorten och jobba igen =) Fast jag hoppas jag får komma in och jobba på lupinen mellanåt ändå =)

Ja, som sagt, vi har inte gjort så fasligt mycket...Haha

Att sova i storsäng går bättre och bättre för Melvin nu. Fortfarande inte bra men bättre. Vi har bara längtat tills dagis öppnat igen så han kan få leka av sig lite och verkligen vara trött på kvällarna och förhoppningsvis sova lite längre än till halv 6. Haha!! Men på något konstigt sätt har jag blivit en grymt bra morgonmänniska. Haha

Nää nu ska vi göra oss iordning här hemma
Kram kram

Hade en underbar spelkväll med både god mat och lite dricka för ett litet tagsen med några underbara människor =)


 







Undra va man håller på med, för va jag kan minnas ingår inte sånna miner i spelet, haha


Kommentarer
Postat av: Ylva

hahah ååh så tjusiga bilder ^^

hoppas allt är bra! själv har jag typ ätit upp alla center, förstod inte varför först men sen insåg jag ju att HELLO menstider!! :P

2010-08-10 @ 15:04:34
URL: http://anotheryou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Av ren nyfikenhet måste jag bara fråga hur du gjort för att bli såå smal? Du har ju visat bilder på dig innan du fick Melvin, och det är ju lite skillnad...(inte för att du var stor innan eller så, men nu är du ju väldigt smal och fin! Whats the secret ? ;)

2010-08-10 @ 21:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0