Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Slut på sommarn??

Ja det är vad jag tror iaf. Trist men sant!

Haha nu längtar jag faktiskt riktigt mycket till jul och all god mat =) Är sommarn ändå över kan man lika gärna längta till den mysiga årstiden med mörket och massa tända ljus =) MYS...

Jaja, nu är ju iaf sommarjobbet över och jag kan inte i hela min värld förstå att det gått såååå fort. Men antagligen är det väl så när man trivs som fisken i vattnet =)

Nu ska jag snart börja jobba på vårdcentralen litegranna och det känns som att jag kommit av mig totalt. Men jag hoppas det är som att cykla. Oavsett hur längesen det var man cykla så kan man det iaf, haha! Det ska iaf bli väldigt skoj att komma tillbaka till hjorten

Melvin är just nu på dagis och jag har det alldeles gott här hemma. Funderar på om jag ska ta och baka någonting! Och ikväll när Robban kommit hem ska jag och Melvin dra oss upp till skogshöjden och hälsa på hans (och mina) kompisar =)

Åh jag och Robban ska ta oss en myslördag på lördag. Melvin ska sova hos farmor och då ska vi ut och käka och sen gå på bio =) Vi har pratat hela sommarn om att hitta på något, bara vi, men det har inte riktigt kunnat bli av. Fast tanken var att åka till kusten någonstans och sova på något typ bed & breakfast och stanna där en hel helg och bara ha det gott, men detta blir precis lika bra. Sova borta får vi göra någon annan gång =) Hihi! Och vi står mellan att kika på Grown Ups och Shrek - Nu och föralltid
Haha jaja tiden lär utvisa vilken det blir, hihi

Nä nu ska jag kika på våra bästa år!
Kram på er


Fått över kort på våran dator som mormor lisa tagit =)




Mommo lisa va barnvakt en dag och då åkte dom för att hälsa på mormor Irené







Kommentarer
Postat av: mormor Lisa

Bilden på dig o killarna är jättbra, ni är så goa alla tre. Det är sådan skillnad på Elias idag när han är klippt o på kortet där han har sitt lockiga hår. Det var ju likadant med Melvin innan ni klippte honom. Kortet på Tobias o Melvin är så kul för det ser verkligen ut som dom är mitt inne i en diskussion. Kram

2010-08-19 @ 23:15:16
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0