Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Annandagen

Men herreminskapare va fort julen gått detta året. Men hur kul och mysigt som helst har vi haft det =) Perfekt!

Melvin har fått en massa roliga saker och han är supernöjd!
Bla. ett stativ med mik och elgitarr, kök, bäddset, shephard tofflor, kläder, bilar, djur, lyftkran, gunghäst, spel, filmer, pärlplatta ;),, bilmatta (som kommer senare), tallrikar och glas till nya köket, bord + stolar och en massa mer skojjigt =). Tack till alla!!

Idag är tanken att vi ska ge oss ut snabbt i en affär för att kolla om dom har en hallmöbel. Jag saknar verkligen att ha något att sitta på när man kommer in och ska klä av sig, även när man ska klä på sig givetvis, hihi! Så det ska vi kika snabbt efter, mer kommer vi nog inte orka med en massa galna människor, hihi!

Fast jag och Emilis ska faktiskt ge oss ut på rean i veckan. =) Men det ställer man in sig såppas på att man orkar =)

Och senare ska vi hem till min mormor och äta gott =) Mumms. Revbenspjäll blir det. =)

Imorgon är det jobb som står på schemat igen. Tycker inte man göra annat än att jobba. Haha!

Nää nu ska jag ta mig en macka så både jag och bebisen får oss lite energi =)
Kram från oss alla till er alla! ;)




























Kommentarer
Postat av: MoFa

Du är ju stjärnan i mitt liv!!!!

2010-12-26 @ 23:10:11
Postat av: mormor Lisa

Gud så gullig han är. Han blir nog en stor stjärna en dag. kram

2010-12-27 @ 00:43:01
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Emma - Miio o Alex mamma

Haha, söööt-göte.! Idol 2024.? ;)

2011-01-04 @ 20:06:33
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0