Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Brunett

Haha, japp det blev så ändå! Och änsålänge trivs jag jätte bra. Måste iof köpa en ny förpackning med färg idag för tydligen räcker inte 2 förpackningar till mitt hår. Haha. Vill ju inte ha ett "sådär" resultat.

Valde att bli brunett igen för jag trivdes inte i mitt blonda nu det sista. Jag kände bara att håret var gult och mitt ansikte tappade livsfärgen. Och sen ser ju alltid blond hår mycket slitnare ut och det är inte snyggt. Robban sa till mig idag att han tyckte jag såg mer sofistikerad ut nu =) Och det gillar jag ,hehe. Emilia blev en rödtott, men det passade henne jätte bra =) Hon blev som en helt ny människa! =)

Robban hade jätte problem när han skulle hämta mig hos Emilia idag. Han kom inte ut från parkeringen men tack vare snälla grannar lyckades han komma loss. Sen slirade han hela vägen fram till skogshöjden och fastnade även där uppe. Men då kom han loss själv till slut. Sen fick vi åka omvägar för att komma hem i ordentligt skick för shit, vilket skit väder...Plogning tror jag inte Trollhättans stad vet va det är för det är inte bra gjort eller gjorts överhuvudtaget.

Vi ska ju egentligen till O´learys ikväll med min moster och Jonas men jag vette tusan om vi kan eller har råd med det hela idag. Trodde ju vi kunde ta buss ner och hem idag men dom är tydligen inställda och taxi känns inte så lockande att ta. 350 spänn för att ta sig till och från stan tycker jag är överdrivet dyrt. Och gå finns inte ens i tankarna, haha!! Det är ju en liten bit. =) Men men!!

Ska snart sätta igång och städa här hemma så man kan gå runt och må toppen =) Haha! sen ska jag baka örtbröd. Det kommer nog bli jätte gott. =)

Robban är ute just nu och skottar garagetaken och kikar jag ut genom fönstret och bak mot garagen ser jag en massa män stå och skotta på takena. =) Ser lite mysigt men kallt ut. Haha

Nä, nu vill jag ha något gjort. Kort på håret kommer sen!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

kostar det 350kr! vi betalade 120 till Strömslund från stan igår. är det verkligen SÅN skillnad?

2010-02-20 @ 14:38:40
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Sessan

Tack för att du håller tummarna! :O)

Imorse kom tyvärr mensen så testet visade allt rätt. Jäkla skit!

men på´t igen nästa månad...

Hur lång tid tog det för er innnan Melvin kom?

2010-02-21 @ 11:28:27
URL: http://sessan85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0