Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Bus & fika besök

Sitter här och kikar på dålig tv. Men vad ska man annars göra när man inte är trött?! Hehe..

Idag kom ju som sagt Jessica och Tuvis hit och det är alltid lika trevligt att träffa dom. Som Melvin längtat, och jag mé för den delen =).
Och Tuva är en sån grymt härlig liten tjej! Man blir glad av att bara titta på henne. Och när hon och Melvin är i farten kan man inte annat än att le! Underbara små älsklingar....<3

Idag blev det chili con carne till middag och jag kan helt ärligt säga att det inte var gott. I vanliga fall brukar jag bli förvånad över min matkunskap för den lyckas alltid bli bra på något sätt (Haha nu fick jag även in lite skryt!) men det här var INTE GOTT... Innan har jag faktiskt alltid hatat att laga mat, jag har varit mer för att baka. Men nu tycker jag det är riktigt roligt att laga mat och testa en massa nya recept. I början när vi flyttade hemifrån var jag rent utav kass på att laga mat men efter att ha varit hemma i snart 2 år och lagat mat varje dag är det väl inte så konstigt att jag blivit bättre =)

Nu ska jag spela lite på datorn och sen får jag väl ta och nana. Det är ju faktiskt en dag imorgon också =)
God natt och sov gott!
Kraamen

Lite bilder på 2 helt underbara barn!!
(bilderna är tagna av Jessica, därav den super perfekta kvaliten) hihi







 


Kommentarer
Postat av: MoFa

Jag vill krama honom NU!!!

2010-02-17 @ 23:45:43
Postat av: Emma

Han vill allt krama på dig me, men tyvärr får ni ju vänta till april =(..ALLDELES FÖR LÅNG TID, om du frågar mig....

2010-02-17 @ 23:52:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0