Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God kväll!

Idag har det faktiskt inte hänt allt för mycket.

Har varit iväg på möte med min jobbcoach och hon hade inte kommit mycket längre än sist men nästa vecka skulle hon få svar om jag kunde få jobb/praktik. Håller mina tummar för att det blir något av det =) Vore skoj att testa på det.

Imorgon händer det ännu mindre. Inte ens iväg och lämna Melvin på dagis, hehe! Men det är mysigt det också. När Robban kommer hem imorgon ska vi iväg till min moster på en liten kaffeträff. Skojjigt!

Nu ikväll har jag och Robban städat oss varma. Har rensat ut hela våran "walk in closet" och vikt in alla våra kläder i byråsarna. Så nu är det ordning och reda. Har också fått gjort iordning i den stora garderoben i hallen samt rensat ut allt gammal skit i resten av lägenheten. Gud så skönt det känns. Men just nu står världens berg av skit som ska slängas och bäras ut till förrådet imorgon.

Imorgon ska jag även ha ett telefonsamtal med min läkare från vårdcentralen. Tydligen måste man tjata på dom för att det ska hända något. Så imorgon hoppas jag han tar mig lite mer på allvar.

Nu kan jag helt ärligt säga att jag längtar efter våren/sommaren. Det har varit en väldigt lång, men riktigt fin vinter, men nu hade det varit skönt med lite värme. Tyvärr ser det ju inte så lovande ut på någon månad framöver iaf. Huvudsaken är att graderna inte sjunker ner till 20- iaf. Hehe!

Snart är det min födelsedag och jag längtar dit faktiskt. Haha! Här ska vi ha lite party med både Robbans och mina vänner. Det gillar vi =). Sen vet jag vad jag kommer få av Robban i födelsedagspresent och den längtar jag jätte mycket till =) Han är så gullig min lilla gulleRobban! =).

Nä nu ska jag väl gå och borsta mina tänder och sen lägga mig och läsa lite bok.
God natt och sov gott!!



Sjunger så himlans fint. Men börjar helt ärligt tvivla på om han verkligen är svensk?!?! Haha

Kommentarer
Postat av: Johanna W

Jag längtar med till din födelsedag! Men tyvärr kan jag inte vara md och förgylla den på festen, då jag ska jobba:( Men fira blir det ju ändå, vi kommer en annan dag ska du veta hihi!!!!!, för självklart ska goa Emma firas! Fast Markus kanske kommer på festen, inte vet jag;)

Men så duktig Mellis är, en tonsättare är han verkligen!



Puss å kram

2010-02-03 @ 08:02:33
Postat av: johanna

ja sjunga kan han ju nästan. Söt som socker i alla fall. Du behöver ju inte gå till läkaren själv om du inte vill. Kan följa med dig om du känner dig ensam. Behöver ju inte gå med dig in om du inte vill det. =))

2010-02-03 @ 10:30:32
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Mormor lisa

Han är för söt den lille gullungen. Han går verkligen in för att bli en pop-stjärna. Kram

2010-02-03 @ 20:29:43
URL: http://http//emmaaronsson.blogg
Postat av: MoFa

Nä de är de ju inte svenska. De är Snoop Dogg´s låt Lodi Dodi! Lyssna noga så hör du. Mellisen är grym!

Kram och krama grabbarna!

2010-02-03 @ 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0