Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Kalla, kalla fredag!

Burr, burr och åter burr! Det är ju såå kallt överallt. Går och små fryser hela tiden..

Imorse snozade jag ända fram till 09.05. Gottigt. Gick upp och gjorde en flaska välling till lillälskling som fortfarande låg och sov. Men han var ju tvungen att få i sig lite "frukost" innan dagis. Mysigt för honom att kunna ligga och dra sig med en super god flaska med välling. Haha!.

Har precis varit i samtal med a-kassan igen men idag vart jag inte så irriterad på dom för jag fick bra svar. Haha! Så förhoppningsvis kommer mina pengar om ca 2 veckor.  Bättre sent än aldrig. Så idag känns dagen mycket mycket bättre.

Ska snart ringa och fixa lite försäkringar till våran Thailandsresa. Den är nu preliminärt bokad fram till det är fixat. Så den 23e november sitter vi på flyget först upp till Stockholm och sen vidare till Thailand! Mmm sååå härligt! Längtar nått såppas alltså! Och med det underbara sällskapet kan det inte bli bättre :).

Melvin är på dagis idag och Emilia är påväg hit för att göra mig lite sällskap! Då ska hon glatt få hjälpa mig med skiten som ska ut till förrådet, hahaha!! Lite baktankar får man ju faktiskt ha. Hihihi!

Sen ikväll när Robban kommer hem ska vi åka och storhandla. Gottigt! Passar bra att göra det på en fredag så man har massa gottigt hemma över helgen.

Imorgon ska Robban äntligen börja riva väggar här hemma. Ska bli spännande att se hur resultatet kommer bli.

Nä nu får jag ta och göra något åt mitt utseende innan Emilis kommer hit. Kan ju inte se ut hur som helst. Hehe!
Kram på er.



ps: Mormor lilla, ser du nu på bilden uppe på headern att han faktiskt pratar i telefon och inte har ont i örat??!! Hehe och dessutom har jag tagit bort det snurriga, hehehe! Så nu kan du läsa bloggen utan att bli vimsigare (än du redan är), hihi

Kommentarer
Postat av: iba

Glöm inte att vaccinera er.Kram

2010-02-05 @ 18:59:35
Postat av: MoFa

Vimsig mormor??? Jahaa! ;)

2010-02-05 @ 19:44:04
Postat av: Kajsa

Hej gumman!! Läste på Emilias blogg att ni ska ut å fira dig nästa helg.... men det va väl då själva fan att ni alltid ska lyckas gå ut dom helgerna jag jobbar.....snyft!!!!

2010-02-05 @ 20:05:24
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Lisa

Har du något bra tips på viktminskning?

2010-02-06 @ 14:57:33
Postat av: Mormor Lisa

Hmmmm. den 23:dje nov, hmmmm, hur ska jag fira utan dig, snyft, :-))

Vimsig. näääää, men yr av alla ränder som är kvar.

Spännande att se när ni börjar renovera. kram till er alla tre.

2010-02-07 @ 00:06:30
URL: http://http//emmaaronsson
Postat av: Mormor Lisa

Glömde säga att jag nu ser att han pratar i telefon den lille goingen.

2010-02-07 @ 00:07:25
URL: http://http//emmaaronsson
Postat av: Emma

Haha blir du fortfarande yr?? Ja det är inte lätt! Haha! Men vi firar ju dig ändå, kanske helgen innan?

2010-02-07 @ 11:53:11
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0