Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nana time

Ja egentligen MÅSTE jag gå och lägga mig alldeles strax och det är väl tanken också, hehe!

Sitter här för mig själv och funderar starkt på att färga mitt hår LJUST brunt. Är så förbannat trött på denna fula utväxt som hela tiden kommer. Det var inte längesen jag blonderade mig och nu är utväxten här igen. Det är inte snyggt. Färgar jag det till det ungefärliga jag har så syns det inte så mycket. Men jag har natten och dagen imorgon att tänka över det hela, hehe!

Emilia kom med super idén, att jag skulle komma upp till henne imorgon och dricka lite vin samtidigt som vi färgar våra hår. Hon vill nämnligen också bli lite mörkare =). Av samma skrot och korn som sagt! Hahaha

Sen har jag fått pratat med min jobbcoach per mail och hon hade fått svar från vårdcentralen idag och dom var intresserade av mig. Eller ja, jag får en praktikplats hos dom iaf. Men det är en härlig början. Och jag kan tänka mig att det är en riktigt rolig erfarenhet. Har ju aldrig någonsin ens haft tanken att jobba sådär men jag älskar ju när det händer grejer och när man får träffa nytt folk =) Så det ser jag framemot!

Nä, nana time var det!
God natt kära läsare!
Sov gott, kraaam

Vad tycker ni? Blont eller brunt?
(bilderna är klickbara)

 

Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ. SNÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLA låt dit hår vara ljust, Snäääälllllla. Kram

2010-02-18 @ 23:11:05
URL: http://http//emmaaronsson
Postat av: Anonym

brunt så klart;)

2010-02-19 @ 00:07:53
Postat av: anna o fanny

tack för gratulationen..=)

allt klär en skönhet som dig..=)

kram kram

2010-02-19 @ 01:02:01
URL: http://fannysvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

blont

2010-02-19 @ 07:31:10
Postat av: Sandra

Hmm. Skulle nog säga att din blonda färg passar dig bättre på sommaren och den lite mörkare på vintern :)

2010-02-19 @ 07:45:22
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William]

Brunt

2010-02-19 @ 09:52:14
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack själv gumman. Det var hur mysigt som helst och fikan var super god, de märktes ju på mitt lilla kakmonster om inte annat haha.

Melvin är och kommer alltid vara min lilla favvis! Han är helt underbar <3



Jag förstår att de är jätte jobbigt med utväxten men du är såå fin i ljust hår (men så klart i brunt också).

De som bla gör att du ser så fin ut i ditt ljusa hår är att det ALDRIG ser så där typiskt blonderat ut, utan du ser helt naturligt ut. Det gillar jag verkligen :)

Men gör det som DU känner för :) De är ju alltid kul med lite förändring också :)



Åh så kul om du får praktikplats på vårdcentralen. Jag har alltid sagt att ett arbete någon vårdcenral är typ en av de få arbetena jag kan tänka mig med min usk utb. De verkar verkligen vara bra arbetsplatser.

Visar du bara hur duktig du är kommer du säkert få jobb där. Det tror jag!



Hur känner ni inför onsdag, blir det öf?

Puss och kram

2010-02-19 @ 11:19:52
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: MoFa

En utväxt...vill ha fler barnbarn! Bonsoir och krama grabbarna!

2010-02-19 @ 17:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0