Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nu får det vara nog

..med sjukdomar tycker jag. Nu när äntligen Melvin börjar friskna till, ja, nä då ska ju jag och Robban gå och bli sjuka. Mår inte alls som en prinsessa. Halsen ömmar nått såppas och har en grym feberkänsla i kroppen. Jag lyckas aldrig få feber men feberkänsla har jag jämt när jag är sjuk. Jaja!!

Läste på Jessicas blogg igår att dom beställt sig Thailandsresa och gud va avundsjuk jag var tills jag kom på att vi faktiskt redan beställt våran också =) Hahaha!! Går inte beskriva med ord hur mycket vi ser framemot det. Ska bli riktigt roligt med en familjesemester och jag tror eller rättaresagt vet att Melvin kommer tycka det är jätte skoj.

Nää men gud vilket dåligt inlägg! Får inte riktigt ut orden som jag vill..Haha!!
Men jag skriver kanske senare igen när orden kommit tillbaka....
Kraam

Kommentarer
Postat av: Plastmommo

Stackars lille Melvin som vatt sjuk så länge! Hoppas verkligen han snart blir frisk. Bokat å klart..jaa, goa tanke å gött å veta. Krya nu på er alla tre! Snart ses vi i växjö igen! Kraaam

2010-02-27 @ 19:30:16
Postat av: Jessica

Jo det har du ju faktiskt rätt i :):)

2010-02-28 @ 22:09:52
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0