Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Snö och 23- grader utanför dörren

Oj så kallt det är! Helt sjuk...Börjar faktiskt längta riktigt rejält till våren =)

Igår var jag och Robban barnlediga och det var jätte mysigt. Vi grejade lite med rummet, bakade jätte gott örtbröd, kikade på lilla kycklingen, städade hela lägenheten, tvättade, kikade melodifestivalen och åt kinamat och på det ett gott glas rött vin =). En lyckad kväll alltså! =)

Idag har vi inte gjort allt för mycket. Bara njutit av värmen inomhus. Sen har vi även klippt Melvin för första gången idag och det blev en riktigt stor skillnad. Hoppas nu att håret kan bli lite tjockare och växa lite fortare =).

Melvin har även fått en ny "kusin". En liten vovve, Stina! Ur gullig liten varelse och jag är förälskad! =) Ser framemot att få vara hundvakt! Älskar ju Hundar och jag ska ha en liten vovve någon gång i framtiden men Robban är inte så glad i att ha en här. Han vill bo i hus först...Så jag får väl vänta tills dess men sen kommer det bli en vovve även i våran lilla familj =). 


Nu har även hostan kommit till Melvin, igen. Så jobbigt för lill killen. Men man vet ju att dom flesta barnen får både jobbiga och långdragna hostningar när dom är lite småförkylda. Dock har ju inte Melvin visat alls på förkylning men det behövs ju inte alltid.


Måste även tillägga att jag lagt ut fel bild på den nya mobilen, haha! Det var Crille som såg detta och jag är ju tvungen att berätta, hihi! Tok Emma..Tycker typ alla ser nästintill likadana ut nuförtiden =). Men men!!

Känner att jag inte har riktigt ork att skriva något skojjigt idag så jag lägger upp bilder istället!!

Kram kram

Melvin och Stina (Johannas och Markus nya familjemedlem)








Tittut!!


Nytt påslakanset fick han idag =)


Nu ska dom fina lockarna av






"Före"


"Efter"


Glada bilder på en ny brunett, hahaha!!


Fick även klippt min lugg idag


Kommentarer
Postat av: Emilia

Han blev ju en helt annan kille =) det är sjukt vad dom ser stora ut när man klipper av babylockarna, det blev jätte fint. men jag trodde det va du som skulle agera frisör, men robet kanske har dolda talanger :P Du blev med jätte fin i din lugg=) och riktigt het som brunett :P Puss

2010-02-21 @ 21:21:23
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Du är en av dem få som passar lika bra i ljust som i mörkt hår. Du ser jättefin ut gumman. Nu blir ju Pajsarn stora killen när babylockarna försvunnit :) Kramar till er alla.

2010-02-21 @ 21:27:54
Postat av: Mormor lisa

Hoppas att ni sparade en lock. Duktigt Robban, Melvin blev ju jättefin även utan lockar.

Emma du ser jättefin ut i din nya hårfärg och luggen med hästsvans blev super duper. Kram

2010-02-21 @ 22:11:50
URL: http://http//emmaaronsson
Postat av: Emma

Mormor: Det klart vi sparade en lock, den ligger så fint i hans lilla "första-locken-ask" =).



Tack för dom fina kommentarerna, trivs faktiskt jätte bra =). Kul med förändring!

2010-02-21 @ 22:16:28
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Ylva

blidde ju jättefina i håret både du och Melvin :)

2010-02-22 @ 09:36:21
URL: http://anotheryou.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh så snygg du blev i håret, super bra ju!!

Och Melvin blev ju förståss också mega mega snygg!

2010-02-22 @ 10:40:07
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: MoFa

Jättefint i brunt..men vet inte om de var så glada bilder. ;) Melvin är snyggast. 13 gr och strålande sol idag, helt ok! Kram och krama grabbarna!

2010-02-22 @ 18:05:24
Postat av: Emma

Haha tack MoFa. Nä men jag är ju en ganska sur person av mig, hahaha!! Ja det blev faktiskt väldigt bra i melvins hår. Hoppas bara att det snart blir långt igen =) Ja vissa har det härligt med vädret ;)

2010-02-22 @ 19:34:34
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0