Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Strular...

Good morning!

Idag är jag en riktigt pigg Emma. Har som sagt varit jätte trött nu ett tag men nu känns det mycket bättre. Kan vara för att mitt älskade internet funkar igen, haha!!

Ja, vad ska man skriva idag då? Hm jo att jag är rätt så trött på att allt ska strula eller krångla hela tiden. Nu är det våran kamera som kassar sig. Den tar suddiga bilder. Så vi får väl ta och åka tillbaka till där vi köpte den och kolla om dom kan fixa det. Tyvärr har nog Robban sjabblat bort kvittot. Men men, vi får väl leta lite till. Hehe! Men men...

Sen har jag ju anmält mig till högskoleprovet, eller ja, Robban gjorde det åt mig i måndags (sista anmälningsdagen) efter som jag jobbade. Och han skrev i fel mailadress så jag har inte fått något bekreftelsebrev eller liknande. Har iof mitt anmälningsnr men inte något mer. Får väl ta och ringa, vart man än nu ringer, och fixa det.

Idag kommer favvisarna Jessica och Tuva. Alldeles för längesen vi sågs nu! Tur man har kvar lite daimtårta från kalaset för jag kom på att vi inte hade annat fikabröd. Hehe

Nää, nu ska jag kika på film med vårat voddler =)
Kram och hej


Ser ni va suddiga bilderna blir?! Sååå störande...

 


Kommentarer
Postat av: MoFa

Livet handlar om inställning. Ha den rätt i livet, och i kameran och i...osv...så funkar de, de vet du! Bon nuit mon fille! Kram och krama grabbarna!

2010-02-17 @ 22:56:34
Postat av: Emma

Haha du är allt bra roligt. Men jag ska försöka så får vi se om kameran funkar bättre sen =) Hihi

2010-02-17 @ 22:57:44
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: MoFa

Skaffa Skype. Villa ha dom sköna samtalen med Melvin! ;) Är liite sugen! Kram!

2010-02-17 @ 23:01:55
Postat av: Emma

Skype? Vad är det?

2010-02-17 @ 23:15:12
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: MoFa

Internettelefoni. Gratis att ringa till alla datorer som har de över hela världen. Det är gratis hur länge eller hur ofta du än ringer. Det är bara at ladda ner från nätet och vipps så är de klart att använda. Riktigt billigt att ringa till fast telefoni också. Har du en webb kamera som jag och Y så kan de bli hur kul som helst!!

2010-02-17 @ 23:37:57
Postat av: Emma

Haha jasså, dessa nymodigheter! Men jag ska be Robban kika på det imorgon och då är det ju självklart att Mellisen ringer =) Jajjemensan, klart vi har webcam =)

2010-02-17 @ 23:51:07
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Ett sånt gott kort på dig o Melvin. Kram

2010-02-18 @ 23:16:55
URL: http://http//emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0