Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 9onde februari

God eftermiddag mina kära läsare!

Här händer inte särskillt mycket, hehe!

Melvin har gått och blivit väldigt gnällig, vet inte om det är något i kroppen som stör eller om det bara är en period. För nu har till och med dagis sagt att han inte är sig själv. Så det är väl bara att vänta och se. Han har ju hållt sig frisk sen julas *peppar, peppar, knackar i trä*.

Idag står det shopping på schemat. Ska ta min lilla familj och åka ut till överby och se om vi hittar något skojjigt. Fast det är mest till pappa Robban som vi ska kika till. Till Melvin fick vi shoppat en hel del igår på nätet. Men det mesta kommer i mitten av april. Haha! Tur det bara var sommarkläder vi beställt, för dom behöver vi ju ändå inte tidigare.

Emilia har varit här hela dagen och fått gjort några uppgifter i världens tråkigaste ämne, nämnligen -Människan sociallt och kulturellt-. Men men, det ska ju göras och då är det klart jag ställer upp och hjälper henne så gott jag kan =).

Sen efter en stund kom även Julia hit och gjorde oss sällskap, men då var pluggerier redan slut så det blev en del prat i stället. Mycket skojjigare, hehe!

Nä min lilla fis är inte på bästa humöret just nu så jag får väl ta mig an honom..
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Hoppas att han inte blir sjuk igen den lille goingen.

Kram

2010-02-09 @ 20:36:35
URL: http://http//emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0