Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Förkyld!

Nää fy Emma va dålig du är på att blogga. Enda ursäkten jag har är väl att jag haft ganska mycket för mig på dagarna + att jag just för tillfället är väldigt förkyld! Jobbiagst med att vara förkyld är att ögonen rinner stup i ett. Men men, ingen dör ju av en liten förkylning =))

Igår var vi hemma hos min moster och kusinen. Jätte mysigt som vanligt. =)
Och innan dess var vi på BVC och Melvin fick sin 18 månadersspruta. Det gjorde nog lite ont på honom men så fort sprutan var urdragen blev han glad igen. Fast han pekade på sitt ben hela dagen och berättade att det gjorde "ajsh". Han har inte fått varken feber eller utslag än men dom berättade att det kunde komma från och med igår och 12 dagar framåt. Så vi får väl se.

Idag ska jag bara ligga i soffan hela dagen. Och bara njuta av värmen när man kikar ut genom förnstret och ser värsta snöovädret. Hehe! Nu längtar jag allt väldigt mycket efter värmen. Och mest av allt längtar jag till när man kan börja grilla. Shit va gott det ska bli. Vi ska grilla hela sommaren..Hihi! Det är ju såååå gott. 

Va dålig jag är på att ta kort nuförtiden. Och varje gång jag sätter mig här vid bloggen och vill lägga upp bilder kommer jag på att Robban inte tagit fram den än och laddat den. Men nu försöker jag få tag på honom för att se vart han förlagt den. Nu när jag ändå kommer ihåg att fråga honom, hehe!

Var ju även hos min jobbcoach igår och det kommer väl inte så jätte långt. Hon hade iaf ringt till någon vårdcentral som skulle höra av sig. Så vi får väl se vart det leder och till vad.

Måste även gratulera min pappa i efterskott. Grattis grattis grattis!!

Ha en fin dag
Kram kram



Grattis pappsen och MoFa!

Kommentarer
Postat av: MoFa

Tackkvack! De är inte varje dag man fyller 35! ;) Kram och krama grabbarna!

2010-01-27 @ 15:10:04
Postat av: Mormor Lisa

Ha,Ha, nä men en del tycks tro det. Grattis.

2010-01-27 @ 20:19:58
URL: http://http//emmaaronsson.blogg.se
Postat av: Plastmommo

Å vilka fina pojkar!! Jaa grilla sol värme härliga tanke =) Krya nu på dig. Kramisar

2010-01-27 @ 21:56:43
Postat av: anna

hej tråkigt med förkyling..=) varför vänte till sommarn.. vi grillar året om...=) de går hur bra som ..hoppas allt är fint med er vi kommer antagligen upp den 5 feb..=)krambanan

2010-01-27 @ 22:29:43
URL: http://fannysvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0