Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God morgon!

Hade varken tid eller lust till att blogga igår  =) Men alla har vi sånna dagar.

Igår vart vi hemma hos tant Johannas föräldrar och fika. Skit mysigt och Melvin stortrives. Där fick han även testa på att åka snowracer. Hehe! Snacka om att han tyckte det var skoj..

Sen har vi bara varit hemma och slappat. Orkar inte så jätte mycket nufötiden. Vet inte riktigt vad det beror på. Kanske för att Melvin inte sover på nätterna eller för att jag hamnat i en liten depression på grund av ovissheten om framtiden eller så kanske både ock! Jaja det ger sig.

Idag har vi ännu mer slapp på schemat. Melvin är på dagis till halv 3 idag så jag ska väl försöka ta igen mig lite.

Imorgon ska vi upp jätte tidigt för att åka till vårdcentralen. Hoppas nu han kan få en remiss till öron, näsa, hals.
Man märker att han måste ha ganska jobbigt med öronen. Vi ger honom alltid alvedon eller ipren innan han ska sova men igår glömde vi av detta och det resulterade i vakenhet kl 21, 00, 02, 03, 04, 05 och sen kl 8. Huua. Men alvedon kommer vi hedanefter inte glömma för han sover ju iaf LITE bättre med det i kroppen.

Nä nu måste jag få i mig frukost annars storknar jag här hemma, hehe!
Kram kram

Hittade en helkonstig bild på Melvin. Tycker inte det ser ut dom honom för fem öre, hehe!

Såhär gör han när man ber honom skratta, hahaha



Nyårsafton

Hemma hos familjen Wadh



 

 

 


Gott att komma in i värmen och till den tokiga familjen, hihi!


Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

hahaha tokiga familjen ;/ ja du det kan jag nog hålla med om;) Det var så mysigt igår! Mamma och Pappa tycker så mycket om er alla tre!



Kram på er

2010-01-07 @ 13:47:40
Postat av: Jenny

Ett litet tips om du känner dig lite nere: Se till att när tillfälle ges, göra sånt som DU tycker är roligt & känner för. Prioritera DIG så fort du har chansen och ta extra hand om dig själv. Det tyckte jag hjälpte när jag kände mig sån. Lycka till

2010-01-07 @ 15:29:57
URL: http://www.metrobloggen.se/emsfort
Postat av: MoFa

Härliga vinterbilder! Kram och krama om grabbarna!

2010-01-07 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0