Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Good day

Anonym: Trist att ni inte får lägga upp det precis som ni vill. 3 timmar i 5 dagar tycker jag bara skulle bli jobbigt både för mig och för sonen. Vi har oftast 5 timmar 3 dagar i veckan. Och sen lägger jag bara till några timmar/dagar om jag behöver...

Tjolahopp!
Idag är det snöigt igen..Men va gör det?? Jag gillar ju snön. Visst längtar jag till sommarn och värmen men jag njuter av vintern ändå. Är ju inte varje år vi i Sverige har en sånhär fin vinter =).

 

Igår kom våra svartvita kort som vi ska ha på "familjeväggen" så idag ska vi väl förhoppningsvis åka iväg och köpa ramar till dom. Och sen ska vi hem till Johanna och Markus för att små fira hennes examen. =)

 

Annars har vi inte så mycket mer planerat, eller ja det hade inte hunnits med mer planering. Haha!

Och imorgon ska min läkare ringa och då ska jag allt berätta att det inte förbättrats och hoppas dom vill gå vidare med det. Är ju inte lätt att få som man vill i dagens vård. =) Och efter att Melvin sovit sin nap ska vi promenera iväg till min moster på en liten träff. Spännande att se hur huset ändrats sen sist. =)

 

Nä nu kommer jag inte på så mycket mer..Kram kram


Leker lite!

Hugo och Mellisen


Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Hoppas knattarna får en kul stund så du o moster får pladdra lite. Kram

2010-01-20 @ 15:05:59
URL: http://emmaaronsson.blogg
Postat av: Jenny

Här i Grästorp får man inte lägga upp tider som man vill. 15-timmars barnen får bara gå mån-tors 08.30- 12.15. Vill man inte ha de tiderna får man säga upp sin plats. Lite trist men vad ska man göra när man tidigare pluggat och nu går hemma föräldraledig igen för nr2, man kan ju inte bara låta barn nr 1 sluta, de trivs ju på förskolan :/

2010-01-20 @ 16:40:04
URL: http://www.metrobloggen.se/emsfort
Postat av: Jessica

Tack underbara underbara du <3

2010-01-20 @ 22:10:55
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ja visst, det hade jag också varit. Men jag vet ju vad jag ska göra på dagarna när den lille har kommit i af: köra fram och tillbaka till förskolan ;)vi bor på landet så vi har inte gångavstånd...BF är 31/1 så det är snart dags :)

2010-01-21 @ 09:35:08
URL: http://www.metrobloggen.se/emsfort

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0