Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Läkarsamtal

Good morning!!

Har precis städat, slängt i alla sängkläder i tvättmaskinen och satt Mellisen i ett bad. Och nu väntar jag bara på att han ska bli färdig för att sen sova lite nap. =)

 

Min läkare ringde förut. Och nu kan dom inte göra så mycket mer på kvinnokliniken utan jag ska gå till vårdcentralen och få remiss så några andra kan göra en bedömning. Sen efter det ska jag ha kontakt med min läkare igen..Hoppas, hoppas någon kan klura ut varför jag har som jag har det...Störande värre!

 

När Melvin sen vaknat ska vi traska bort till min moster och lilla Elias. Det kommer nog Melvin tycka är jätte skoj. För nu börjar ju även Elias bli stor och "leka" hehe. Sen kommer Robban och hämtar oss där så vi slipper gå hela vägen tillbaka, haha nää men då är det mörkt och jag är inget stort fan av att gå ute när det är mörkt. Och Robban har även med sig pizza hem idag. Mums, jag var/är såå sugen på det så det får bli våran middag idag. Gott äré. Sen ska vi vidare hem till svärföräldrarna. Melvin har saknat sig farmor och farfar. =)

 

Melvin har lärt sig ytterligare massa ord. Nanna= Johanna, Kus=Markus, Dais=Dagis, högå= smörgås, äta, ägg, jejje=farfar, bada, nana, go natt, hejjå=hejdå...Ja jag kan fortsätta länge men det har jag inte tid me, hehe!!

 

Kram och hej!


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William]

Japp en liten flicka fick dom, tror de blev en Moa :)

2010-01-21 @ 12:26:38
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William]

Nja, haft psykologi idag.. Men annars är det rätt lugnt på pluggfronten idag.

2010-01-21 @ 13:13:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Tant Johanna

Så roligt att han säger våra namn nu! Melvin sa ju nanna igår!!!! Han öåter för skön när han säger tomte :)

puss på er

2010-01-21 @ 13:17:07
Postat av: Anonym

Vad är det för problem du har? Förstår om du kanske inte vill säga det här. Men jag har haft en hel det problem själv och vet hur jobbigt det kan vara. Hoppas att det löser sig i alla fall

2010-01-21 @ 16:46:03
Postat av: MoFa

Nä nu är de dax att lära Melvin ett viktigt ord. MOFA! ;)

2010-01-21 @ 17:58:00
Postat av: Mormor Lisa

Hmmm. Viktigt ord. Ja mormor Lisa är jätteviktigt. :-) Kram

2010-01-21 @ 22:04:53
URL: http://http//emmaaronsson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0