Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Svar....

Till undrande: 3 timmar? Nej det är 15 timmar i veckan man får ha barnen på dagis. Och man får ju lägga upp det precis som man vill. Och jag har dessutom 33 timmar i veckan eftersom jag är timanställd (betalar även för det)

Och till min underbara mormor! Det klart det ska firas även om vi åker till Thailand då. =) Det finns ju dagar innan som man kan fira på =) Hihi!! Love you...

Emilia har precis åkt härifrån. Blev våran underbar vinkväll ikväll och jag älskart!
Hur trevligt som helst att bara få vara och prata av sig. Och hon och jag är totalt likadana. "Av samma skrot och korn" Hahahahahaha...Kanske därför vi har så kul ihop.

Nu är Robban iväg och kör Emililis hem och jag ska strax ta mig lite tacos och kika på -En annan del av köping- Så himlans mysigt program. Gillar!! Hehe

God natt på er och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, man får inte lägga upp de 15 timmarna hur man vill på dagis. Där vår dotter går så får man bara ha henne 3 timmar per dag 5 dagar i veckan.



Det är upp till varje förskola, tyvärr.

2010-01-20 @ 12:44:42
Postat av: johanna

Du blev jätte fin i håret och det blev lill killen med. ;) haha ...

2010-01-20 @ 13:05:52
URL: http://meller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0