Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Uppe med tuppen

Goddagens!

Idag steg vi upp kl 6 här hemma. Hade iof ställt klockan på kvart i sju men Melvin tyckte det var mer roligt att gå upp kl 6. Och tur var väl det för annars hade vi inte hunnit med allt. Haha!

Sen for vi först till svärmors jobb för att lämna av henne och  sen vidare till vårdcentralen. Där gick det bra och vi fick en remiss till näl. Ska bli skönt att få komma dit.

Sen lämpade jag av Melvin på dagis och jag åkte hem för att bara vara. Igår tillbringade jag större delen av min lediga tid i telefon med idioterna som sitter på kommunen och på a-kassan. Fick ringa fram och tillbaka flera gånger för den ena fattade inte va den andra ville ha så då fick jag ringa fram och tillbaka. Hade det inte varit lättare om dom ringt varandra?? Nej det är vi som ska göra ALLT!! Men nu väntar jag bara på ett papper som kommunen ska skicka hem till mig som jag sen ska skicka vidare till a-kassan...Helt sjukt! Men sen är alla mina papper inskickade och då är det bara att vänta på pengarna. Men med min tur får jag väl avslag pågrund av att jag heter Emma..Haha, känns som att allt går emot en hela tiden. Fasiken va jag längtar till jag får in lite pengar i familjen för just nu lever vi ju ENBART på Robbans lön. Vill ju också kunna lyxa till det då och då.

Idag har vi inga större planer för kvällen men imorgon ska jag faktiskt lyxa till mig, eller vad man ska kalla det. Jag ska ut med några av mina underbara vänner. Ska bli riktigt skönt att bara få släppa loss and go crazy, hahahaha!! Skämtosido.

Melvin ska faktiskt sova hos tant Johanna och farbror Markus imorrn. Det var ju så längesen =). Robban ska väl åka en sväng till några vänner för jag tycker att även han behöver få umgås med dom utan Melvin. Och sen har vi inte fått sova sådär jätte bra på länge så vi behöver änna lite barnfritt, hehe!

Nää om man skulle göra något vettigt nu istället, typ som att ta en kopp kaffe.! Haha
Puss&Kram

Han har kommit på att han tycker det är skojjigt att stoppa in HELA nappen i munnen. Mamma tycker dock att det är mindre skoj!


En pytteliten filsnutt på Melvin när han spexar


Såhär ser det förövrigt ut på våran baksida och temperaturmätaren visar -16 grader

Kommentarer
Postat av: MoFa

Härlig härlig kille!!

2010-01-08 @ 19:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0