Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Härliga morgon!!

Fyyy vilket toppen humör jag är på!

Solen skiner, jag sitter uppe redan kl 8 och Melvin sover =) Livet är allt bra underbart!!
Det enda TYVÄRRET som är, är att jag inte har någon bil hemma så vi kan åka ut och bada eller så. Men baljan kommer fram så fort han vaknat och vi fått i oss lite frukost och jag ska blassa i solen =) Måste ju passa på när man väl är ledig

För sen börjar min jobbarhelg. Fredag kväll, lördag morgon, söndag delad tur och måndag morgon! =) Och det är ju mindre roligt eftersom det ska bli kanonväder hela helgen, haha! Men men..

Igår fick vi besök av Ystaborna, Anna, Johan och Fanny (och lilla kickan i magen) =) Hur mysigt som helst. Fick känna och klämma lite på magen och man kände bebisen VÄLDIGT tydligt =) MYS!! Och Melvin fick en liten present av dom, en uppblåsbarbadhammarhaj!! Hehe!! Hoppas den snart kommer till användning..Hihi Tack tack!!

Och Kajsa och Harry var ju här på en liten busträff höromdagen, jätte trevligt. Även hon hade stora stora magen med sig, hihi!! Melvin tackar för den radiostyrda bilen..As coool Tack!!

Sen har det väl inte hänt så mycket mer intressant faktiskt, hihi!

Men ut och njut av vädret nu för det ska vi göra hela dagen!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0