Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Inget nytt

Ja ni får ursäkta mig och mitt dåliga bloggande men jag har inte riktigt lust att sätta mig framför datorn och kämpa ner ord så det blir något intressant att läsa..Vi hittar ju på en hel del grejer men oftast så jobbar jag och då händer det inte mycket, haha! Så nu över sommarn får ni ha överseende med bloggen och att den inte kommer bli sådär jätte uppdaterad. Finns annat jag lägger min korta lediga tid på, hehe!

Idag vart första fisketuren med båten iaf och det var väl inte super skoj enligt Melvin. Men nu har han ju iaf testat. Så hädanefter kommer vi åka själva, haha!!

Vi har även köpt en grej ;) Berättar mer sen när det är done! =) =) =)

Melvin har lärt sig hoppa över spjälsängen nu såå det är ingen ide att ha den kvar. Han springer ju fram och tillbaka hela tiden och gud så trött jag är på´t...Längtar tills han somnar med en gång när man lägger honom. Haha!!

Nää nu är han uppe igen
Kram Emma








Kommentarer
Postat av: MoFa

Jag vet vad de är...;) Fre-lörd blir skoj! krama killen.

2010-07-13 @ 21:07:36
Postat av: mormor Lisa

Va tuff han är med flytväst o keps, färdig för fisketur.

Det var kul att träffa honom idag, han är verkligen jättego o fin. Kram

2010-07-13 @ 21:09:11
URL: http://emmaaronsson
Postat av: PlastMommo

Lille fiskaren så fin ;) ska bli kul å snart träffas igen! Ses om en vecka ;)Kramisar

2010-07-13 @ 23:09:34
Postat av: Amelie

Jag vet hur du känner dig. Det känns som om allt man skriver blir ganska poänglöst när man inte har ngåon lust att skriva. Men men. Ska ni ut i helgen? Puss

2010-07-14 @ 17:01:23
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0