Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Jobb, jobb jobb

Och åter jobb! Känns inte som jag gör annat nuförtiden..Haha men skoj är det =)

Har som sagt inte hittat på sådär jätte mycket och då känner jag att det inte är någon ide att sätta sig vid datorn för att försöka plinta ner en massa ord som bara blir samma samma samma som i tidigare inlägg..Haha!!

Har gjort en delad tur idag iaf och det känns i hela kroppen. Jag är totalt slut..Och snart måste jag hoppa i säng för imorgon är det dags igen. 07.30 - 13 HÄRLIGT!! Sen ska jag umgås med min familj =)

Vi har ju lilla nakenkatten Tarzan på besök här i några dagar och sikken skillnad det är att ha katt hemma..Kan ju inte ha öppet någonstans för då sticker han, när vi kommer hem så får vi vakta så han inte går ut, går man på toa kan man räkna med sällskap, sitter man vid datorn har man någon som ligger PÅ en..Haha!! Ja jag är inte för nått en kattmänniska men med Tarzan är det helt annat. För det första är han naken och känns alldeles jätte mysigt, precis som en liten bebis och sen så är han faktiskt min kusin, hahaha!! Ja lite mysigt är det allt att ha honom här =) Och Melvin springer efter honom och säger "hej Tazan, hu må du???" Hahaha

Nepp, sängen kallar
Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Nja den är inte helt klar så kände jag att den inte var helt jag, så jag tog bort den så länge tills allt är klart istället

2010-07-06 @ 10:09:37
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: mormor Lisa

Visst är han go den lille nakne katten. Mitt fel med toan. Han ville alltid kela lite på morgonen så det fick bli på toa.

2010-07-07 @ 23:01:54
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0