Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Melvins födelsedag

Vart helt toppen igår! En helt utslagen kille gick och la sig vid 20 tiden igår..=) Han var helnöjd med dagen!
Haha för igår när vi lagt honom hörde vi hur han låg i sängen och småropade "grattis" & "hurra hurra"..Hahahaha!! Sötungen <3

Och Melvin tackar så hemskt mycket för alla gratulationer och alla som uppvaktat honom!! TUSEN TACK <3

Nu har har jag bara 3 dagar kvar på vårdcentralen och nu börjar jag känna lite seperationsångest. Det blir trist att inte få jobba med alla underbara människor mer. Fast jag har några timmar som jag är lovade så då och då kommer jag ju iaf få träffa dom ;)

På fredag ska jag faktiskt umgås med Jessica lite på tu man hand ;) Tanken är att det ska bli fint väder så vi kan sätta oss på kanske strandgatan och ta oss något/några glas vin och sen ska vi faktiskt gå på bio =) Sex and the city bliré. Det ser jag verkligen framemot. Var längesen bara VI umgicks =)

Nä nu ska jag ta och börja med middagen!
Ha en super härlig kväll..
Kraaam



Morgonsången =)



Ooooosch

 



 





Bjöds på grillad korv med bröd =)


Sen blev det lite små kyligt










Kommentarer
Postat av: PlastMommo

Mysigt han har haft det på sin dag! Å så söt med lilla dockan på armen ;)

2010-06-18 @ 07:30:33
Postat av: Anonym

Vilken liten goding du har! :)

2010-06-18 @ 08:57:17
URL: http://idasegenlillavarld.blogspot.com/
Postat av: cassandra, mamma till josefin

Vart ahr ni köpt den där barbapapa hoppgrejen :D hihi

2010-06-19 @ 22:04:39
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0