Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Morrn morrn!!

Åh va underbart det är att ha en stund för sig själv =) Händer inte allt för ofta nuförtiden!

Melvin är på dagis och kl 12 ska jag cykla ner till stan och möta Emilia för att gå på ett delegationsmöte. Skojjigt värre, hehe!

Imorgon är det min och Robbans dag och då ska vi bara njuta av varandra och kika på Kommisarie Späck på bio =) Det blir nog väldigt mysigt! Tyvärr ser inte vädret ut att bli sådär jätte bra men det gör inget. Hihi!

Sen på lördag är det barnkalas här hemma för Melvin. Det ska bli riktigt roligt! Och på kvällen där ska vi nog grilla här hemma och bara vara. Känner att jag/vi behöver det =)

Igår kikade vi färdigt på filmen Avatar och den var riktigt riktigt bra. Jag skulle vilja ha/vara en avatar. Haha! Coooolt..

När Robban kommer hem ikväll ska vi ut och storhandla. Och innan dess måste jag komma på vad som ska bjus på här hemma på lödag. Har ingen aning just nu men det slutar alltid bra ändå, hehe

Ja som ni märker händer inte så mycket nuförtiden men förhoppningsvis blir det bättre snart =)

Nu är det bara 5 dagar kvar till Melvin fyller 2 år! Fattar inte att det gått så fort. För mig är inte hans två årsdag fören om kanske 4 veckor..Haha! Har änna fastnat i tiden..

Nää men detta blev ju inte världens roligaste eller bästa blogginlägg. Men lite uppdatering iaf, haha!

Ha en super dag.
Kraam

Melvin är inte så höjdrädd iaf =)

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Jo, men fy bubblan för mage 2, de var så tungt. Men de var ju 4 kilo bebis där inne ; )

De båda gamla magarna tackar.. (Den nuvarande skall vi inte fota [haha])



Hoppas att han får jätteroliga kalas "lill"killen : )

2010-06-10 @ 10:53:33
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: mormor Lisa



Oh, fy vad högt. Han är tuff han den lille goe killen.

2010-06-10 @ 23:24:26
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Kajsa

Hej hopp.... Harry har feber.... jag vet inte om det bara är tänder som spökar men vi får se hur han verkar imorn!!! Såå jäkla typsikt när Mellis ska ha kalas ju!!

Kramar

2010-06-11 @ 09:06:13
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0