Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Sista dagen =(

Fy va trist det känns ändå att sista dagen på vårdcentralen är gjord! MEN jag hoppas ju att jag snart kommer få komma dit och jobba lite extra =)

Imorgon är första dagen på sommarjobbet och börjar kl 14. Inte helt fel med lite sovmorgon får jag väl ändå säga ;).

Idag har vi hämtat hem Melvin för imorgon skulle farmor hitta på annat =) Men han ska tillbaka till dom imorgon kväll igen =) Super skoj hade han haft och man märkte på honom hur gott han mådde av att få vara lite ledig. Och farmor och Melvin har gjort stan osäker idag =) Dom åkte ner på en liten tur och shoppade världens finaste och coolaste sommarkläder till Mellisen =) Tusen tack säger vi föräldrar..Hihi

Idag bjöds det även på första middagen från Linas matkasse här hemma och jag kan helt ärligt säga att det vart toppen!! Shit va gott. Och godare måltider finns kvar på listan. Så jag tror detta blir bra för oss. Gott med lite variation som sagt :)

På fredag är det midsommarafton, gud va tiden går fort. Hehe! =) Får passa på och njuta av sommarn, för guds skull, snart är den ju över =( Men då har man ju värmen i thailand att se framemot...

Haha och något riktigt könstigt har hänt med våran dator. Den har aldrig kunnats användas utan batteriladdaren i pga att vi alltid haft i laddare (det ska man ju egentligen inte ha) men så iaf, nu är den full laddad hela tiden och vi kan sitta jätte länge utan att ladda den. Innan höll den max 2 minuter..Haha! Ja det kanske är husspöket som bytt batteri utan våran vetskap..Hahahaha gött är det iaf =)

Näpp slut för mig idag!
Kram kram

Testar den nya bubbelpistolen!! =) As ball


Petar bubblor i den nya fina sommardressen han fått av fammo =)


Kommentarer
Postat av: Ylva

haha härligt att den funkar :D

tackar för att vi fick komma över i lördags också, trevligt som alltid :)

2010-06-21 @ 19:45:14
URL: http://anotheryou.blogg.se/
Postat av: MoFa

Gult å blått!?? Kram!

2010-06-21 @ 22:42:34
Postat av: mormor Lisa

Han är jättefin i sina nya kläder, men han är fin annars oxå. Kram

2010-06-21 @ 23:07:50
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Antar att du är mitt i "arbetet" för de finns ingen text (både text o bakgrunden är vit)...

Får se till att du får jobba den 27 juli för då har vi bvc ; )

2010-06-22 @ 10:13:24
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Nu kom de upp som de skulle. Fick upptadera den en extra gång..(skumt, skumt)



Ok, tänkte om de var så du skulle vara arbetsnarkomna och hoppa in på vc också.. Men vi kommer ju gå en del i höst också.. Bebisar går ju så ofta ; )

2010-06-22 @ 21:35:01
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Amelie

Oj då glömde jag det sist gång. Hoppsan men jag är ganska säker på att det var räkorna för nu är det inget fel på mig längre. Nu mår jag bra igen så något dåligt va de.



Trevlig midsommar på dig vännen!

2010-06-25 @ 19:54:26
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0