Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

SOL

Åh vad jag älskar solen!! Den är ju helt ljuvlig ;)

Har suttit ute någon timme nu och fått lite färg medans lillprinsen sov =).
För idag är jag hemma med sjukt barn. Dagis ringde hem mig igår för han var inte på topp. Snoret rinner, hostar som bare den och är allmänt trött. Även om han har energi här hemma så är det ju inte alls samma sak på dagis, där orkar han inte alls lika mycket. Hmm!! Jaja idag och imorgon får han vara hemma med mammsen =) Sen är det helg och då ska det mysas även med pappsen!!

Har faktiskt inte gjort så himlans mycket dessa dagarna. Bara njutit av varandra och umgåtts lite med vänner.

Var ju hemma hos Ylva och Markus häromdagen på en lite födelsedagsfika för Markus. Och oj va Melvin är blyg för honom. Det är nog ingen annan som han är så blyg för, haha!! Men Melvin gillar Markus ändå ;)

Nu är det mindre än 2 veckor kvar till min lilla kille blir 2 år..Fatta att han blir 2 år??!! Vart har tiden tagit vägen..Haha, fast det känns som att han varit här en hel evighet, ja konstig känsla!! =)

Och det är bara 2,5 vecka kvar på vårdcentralen och sen flyttar jag mig vidare till Lupinen =). Även min praktik har gått sjukt fort..Haha!! Jaja, det är bara till att hänga med..

I helgen ska vi inte hitta på sådär värst mycket. Tar väl oss en tur till någon strand eller nått om det ska fortsätta vara sånthär väder. Man får ju passa på.

Och nästa fredag firar jag och Robban 4 års förlovning och det ska vi fira med barnvakt över natten, några öl, en tripp till villa stranna eller strandgatan med kanske Markus och Ylva och sen avsluta med lite Bio =)..Blir nog en fin kväll, hihi!!

Och nu närmar sig även studenten för alla studenter i Trollhättan å shit va man tänker tillbaka på sin egna student då. Sikken super skojjig dag det var..Önskar man kunde vrida tillbaka tiden så man fick uppleva flakåket och dom högjudda sångerna och en massa goda cider på det varma flaket, hihi!! UNDERBART säger jag bara..

Fast studenten för 2 årsen var ingen höjdare. Jag kommer så väl ihåg när jag låg i värkar och skulle försöka sova mig igenom några men hur tror ni det gick när det åkte förbi 100 tals studentvagnar utanför med världens gap och skrik..Haha!! Men men, man ska unna studenterna det, hehe!!

Näpp nu ska jag gå ut och roa min son!
Kram kram

Mellisen fick testa bilen när vi var och handlade sist och den var riktigt populär =)


Balansträning??!!!


Älskar såpbubblor =)


Melvin och Stinisen

 




Min nya toning..Ser dock svart ut på bild men lite ljusare är den allt i verkligheten ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0