Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Busfika

Det är vad som står på schemat idag!

Och grattis till min sötaste kusin Elias på 1 årsdagen! <3

Jag och Mellisen ska ta bussen direkt efter jag hämtat honom från dagis för att åka hem till Kajsa och Harry. Skojjigt värre. Blir allt för oofta man träffas, tyvärr! Men alltid lika roligt när man väl träffas.

Vi kikade på soffan igår och den var perfekt för vårat lilla rum =). Så på söndag ska vi hämta den. Och då har vi troligen även fått lagt golvet där inne.

Måste ju tillägga att det inte var jag som "hittade" låten i förra inlägget, haha det var Jonas!! Hihi Så tack Jonas!! :)

Har även fått hemklickat lite grejer från nätet som jag väntar på. Älskar att få paket =). Även om man vet va det är i dom så är det ändå som en överraskning när dom kommer, haha!

 

Har faktiskt inte så mycket vettigt att skriva just nu..Haha!

Ha det fantastiskt...

Puss&Kraam


Liten blir stor!! Grattis <3
  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, men då är det ju ingen hemlis, Emma ;)

2010-03-10 @ 13:51:00
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0