Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ena lita skitonge

Good morning!

Hade en super snäll Mellis som sov ända till 10 idag också. Och det tackar mamma för. Man mår såå mycket bättre när man får sova bra. =).

Men sen att han är världens trotsunge är en helt annan grej. För shit va han testar en just nu. Blir tokig!! Han sparkas och kastar saker och det tolereras absolut inte. Igår när jag hämtade honom på dagis så går han fram till en kille i hans ålder, helt oprovocerat, och puttar till honom. Och lillkillen blev ju såklart jätte jätte ledsen. Tur i oturen var ju även hans mamma med och kunde trösta honom. Så beter man sig verkligen inte och Melvin fick gladerligen gå fram till honom och säga förlåt. Nää inget våld eller några fula ord i denna familjen, det ska ni veta. ;)

Idag är det storhandling på schemat. Åh va jag älskar att storhandla. Då har man alltid en massa skojjigt hemma :)

Och nu är det väldigt nära till högskoleprovet och jag börjar bli mer och mer nervös. Och sååå väldans dåligt med plugg till det är det också. Har skit dåligt samvete för varje dag som går. Men inför förra provet tränade jag massor och det är ju samma grejer jag får träna på nu så det mesta av det kan jag ju så det känns lite onödigt. Men men, egentligen ska man ju inte behöva plugga till det provet. Hehe! Men kommer nog läsa boken varm och göra om proven hur många gånger som helst sista veckan innan =). Hehe!


Nä nu ska jag lägga min grabb och sen ska jag ta mig en kopp kaffe och njuta av denna lilla ledighet som jag har kvar. För nu är det ju bara 1 vecka kvar tills jag börjar jobba/praktisera =)

Kram kram


Mysigt att bada innan man ska nana för natten


Blöjmannen




En soft kille





Kommentarer
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Om du har e-legitmation så kan du kolla på skatteverketshemsida : )

Tycker också att de är jättekul att stor handla mat. Speciellt när man öppnar kylskåpet efter att man plockat in allt : D

2010-03-23 @ 12:25:16
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Emily ('v') Mamma till Vincent

Hahahha ska vi veta det? :D Det är gött!!

2010-03-23 @ 12:46:29
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Har du swedbank kan du gå ut och hämta hem en ny ; )

Killarna tackar så mycket : )



Melvin är allt en liten sköning, gillar sista kortet : D

2010-03-23 @ 13:20:04
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0