Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Gó kväll

Vad har ni för er en sånhär fredags kväll??

Själv sitter jag i telefonen med min pappa och pratar om allt mellan himmel och jord. Tycker dock att både han och Ylva är taskiga när dom säger att jag pratar Trollhätteska, hahaha!!

Kalaset idag var lyckat och maten blev nog bra. Iaf om man lyssnar på dom som åt, hehe!

Imorgon kommer jag nog inte ha jätte mycket tid till att sitta vid datorn för vi har som sagt jämt fullt upp så fort Robban är ledig. Mysigt tycker jag iof!

Just nu skriver jag samtidigt som jag som sagt pratar med pappsen och det är bara en grej som tjejer kan =). Och vi pratar just nu om Thailand och tror ni jag längtar mindre nu?? Nej jag längtar som en tok, det kommer bli världens roligaste och bästade resa. Shit alltså! Jag har ju alltid velat åka till Thailand och nu händer det lixom...=) Åh, bara ca 8 månader kvar ;)

Nä Kram på er


Me and my lovley dad <3



Kommentarer
Postat av: Mormor lisa

Verkligen ett jättefint kort på far o dotter.

Fotografen måste ha gjort ett bra jobb. (skoja lite):-))Kram

2010-03-20 @ 09:21:23
URL: http://http//emmaaronsson
Postat av: Plastmommo

Haha.. men du ska va stolt över din dialekt lilla gumman =) en del har svårt å förstå mig å min småländska rikssvenska hihi ;) kan ja ju dock inte förstå ;) Jättefin bild på dig å pappsen. Ha en jättekul festkväll. Kramisar

2010-03-20 @ 09:44:49
Postat av: Jessica

Jag kan inte annat än hålla med dig om att det ska blir underbart att åka till Thailand. Vi får hoppas vi stöter på varandra där nere, hihi .



Vilket perfekt kort förresten. Jätte fint!

Kramar

2010-03-20 @ 10:23:38
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: MoFa

Shit vad vacker du är! Så himla lik mig! ;)

2010-03-20 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0