Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Gode morningen

Här hemma klev vi upp redan vid halv 9 tiden. Och det är väl en rätt skaplig tid att gå upp ;) Hahaha!! Världens mysigaste lilla kille har vi här hemma =) Han älskar när pappa är hemma på mornarna! Ja annars också för den delen..Hehe

Igår så fick jag pratat med min bror Kenny för första gången på typ, ja va sa vi, 4 år??!! Helt fantastiskt! Han är ju en helt underbar person och det är jätte trist att vi inte setts. Men jag hoppas innerligt att han kommer ner till sommarn så Melvin får träffa sin morbror och jag min bror =) 

Sen ringde jag Ylva och fick pratat en stund med henne. Längesen vi pratades vid kände jag! Och alltid lika trevligt att prata av sig med henne

Idag ska vi till tippen och slänga massa skräp. Och tur är väl att det är ett sånt skitväder för då gör det inget om en dag blir förstörd av trippar till tippen. Haha! Sen måste vi iväg och handla för ikväll kommer ju Micke och Malin på middag. Undra bara vad man ska bju på?? Äsch, det löser sig...

Nepp, nu suger det i kaffetarmen!
Ha en super lördag.
Kram kram

Finaste Kenny =)




Fick rensat ur vårat minsta rum och ska nu göra en liten "tvättstuga" där tvätten ska hängas m.m





En liten filmsnutt till =)


Kommentarer
Postat av: MoFa

Ronaldo!? Nä men Melvindo!! Kul! :)

2010-03-27 @ 12:53:42
Postat av: Plastmommo

Lille fotbollsspelaren..myspysen. Ja trevligt å prata lite å ser som sagt fram mot valborg då vi ses igen. Kenny.. ja en mysig brorsa du har! Ni är faktiskt lite lika. Bägge har nog ärvt pappas vackra gener :)

2010-03-27 @ 18:57:09
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Japp ska jag göra :) Men hade ingen från V. 9 med William :P Plussade typ i vecka 9 med han! =) Haha. Så första från hans tid är i vecka 13 =)

2010-03-28 @ 12:59:38
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vi får väll se. Vi vill båda helst bo i thn men då får det vara nån riktigt bra lägenhet som slår den vi har nu, uteplats är ett krav. Är ju trollhättebo i själen =P

2010-03-28 @ 13:15:04
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: anna

hej hoppo...



jo de gjorde den nog...=) har redan känt första sparken....sen är de ul veckan efterpåsk.. ska bli spännande..=) lääääääängtar så...kan de inte bli sept nu..=)

hoppas allt är fint med er..?

kram anna

2010-03-28 @ 19:17:52
URL: http://fannysvarld.blogg.se/
Postat av: anna

hahah mysa..?? nej de blir de inte mkt av är sjukskriven för ischas så.. jag hatar verkligen att vara gravid..=( ja de ska bli grymt spännande.. men kön kollar dom inte första ul här .. de gör man på ul nr 2 i typ vecka 33 något tror jag.=)



jaa våren är härlig... de håller jag med om..=)

kram

2010-03-29 @ 06:41:46
URL: http://fannysvarld.blogg.se/
Postat av: anna

japp japp.. inte cool... gör så förbaskat ont..=( jag är sjukskriv till 16 april sen ska jag till läkaren igen om de inte har blivit bättre.=(

jaa vi har två ul..ett i vecka 17-19 sen i stutet tror 33.. då kan man få reda på de om man vill..

johan vill ju så de blir väl att vi gör de denna ggn med..

jag vet inte vad de blir ..men tror på en tjej till..!!

de kvittar mig bara den är frisk faktiskt..

ska bara säga att i dag är de INTE vår här..=/ tråkgit mulet och kallt.=// jag vill ju ha vår nu nununu...=) hur har ni de .?? nästa gång får vi komma och se hur fint ni bor..=)

kram

2010-03-29 @ 09:41:44
URL: http://fannysvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0