Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 17e mars

Jahopp, idag händer inte alls mycket. MÅSTE MÅSTE MÅSTE börja läsa på lite till högskoleprovet. Det är ju lixom 3 veckor kvar nu. Fattar inte att tiden går så fort. Det känns som att det inte alls var längesen man gjorde det, men det är redan 6 månadersen. Herregud alltså. Ja ska tiden gå såhär fort gör det mig inget om jag inte kommer in på skolan inom närmsta året. Haha! Nä skämtosido...

Imorgon ska hela familjen vara hemma. Robban har tagit pappaledigt för vi ska upp till Näl med Melvin. Skönt att ha honom med sig för han vet ju faktiskt lite mer om detta än mig. =)

På lördag är det 30 årsfest. Jonas blir gammal gubbe. För när killar närmar sig 30 är dom som 45. Hahahahahaha!!

Nä får väl skriva lite ikväll istället

Puss&Kram


Mormor skickade över några få bilder från Elias kalas i lördags

 

Robban ska alltid köra sitt "fuck face"...Åhh 


Kommentarer
Postat av: Jonas

Ursäkta mig Emma, nu vet jag inte riktigt vad du menar med detta hemska inlägg. 30-år är faktiskt ingen ålder på en Man...jag kan inte tänka mig att jag är så gammal, inte i sinnet iaf! ;)

2010-03-17 @ 10:53:08
Postat av: Sandra

Fuck face? Hahahaha

2010-03-17 @ 11:14:19
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: MoFa

Just. Är bara 30! ;)

2010-03-17 @ 18:01:52
Postat av: mormor lisa

Ja,ja. Gubbar blir väl aldrig gubbar hur gamla dom än blir. Enligt dom själva i alla fall.:-))

2010-03-18 @ 16:55:36
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0