Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Öronmottagningen

Gomorrn!

Vad skönt det är att ha Robban hemma alltså. =) Det blir inte att man bara sitter hemma då och extra roligt är det när det är vardag, haha! Helgerna är man ju van vid att ha honom hemma =).

Imorse åkte vi iaf upp till öronmottagningen för att kolla Melvins öron. Dom såg fina ut och hörseln verkade vara bra men det fanns vätska bakom trumhinnan och den arbetade inte som den skulle. Så han ska gå på regelbundna kontroller uppe på öronmottagningen och nästa gång han får öroninflammation ska vi inte höra av oss till vc utan ringa direkt upp till näl. Skönt att dom tar en på lite allvar iaf. Han ville inte sätta in rör just nu men trodde att det kanske kunde bli aktuellt i framtiden. Men just nu såg ju öronen fina ut iaf.

Idag har vi en massa grejjer på schemat som ska fixas. Ska iväg och handla inför Robbans kalas imorgon och sen ska vi till tippen för att slänga all skit som stor på baksidan och måste köpa mig ett par nya stövlar för min klack åkte av igår. Haha!! Och jag klarar mig inte utan stövlar =). Hahahaha

Nä nu ska jag nog ta mig en kopp kaffe och fortsätta kika på - Edward Siccorhand -
Ha en fin dag!
Kramelikram


Kommentarer
Postat av: mormor lisa

Hmmmm. Robban vet mer. Undrar. Vem är undersköterska o vem är snickare. Hmmmmmm.:-))

Vi ses ikväll. Kram

2010-03-18 @ 16:57:24
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0